Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Är hon dräktig?  (läst 1230 gånger)

Koaala

  • Inlägg: 32
    • -
Är hon dräktig?
« skrivet: 21 mar-20 kl 13:16 »
Någon som kan hjälpa mig att lista ut om en av mina gotlandstackor är dräktig. Hon som är längst fram är väldigt tydlig. Stor mage stora juver och svullen bak, andra däremot är svår. Små juver, inte svullen bak, dock något tjock men mest under mage. Mycket rörelse i hennes högra sida dock. Bifogar även bilden på tackan från i somras.

 

javill

  • Inlägg: 11355
    • Blekinge
    • Glirnashopen
SV: Är hon dräktig?
« Svar #1 skrivet: 29 mar-20 kl 18:57 »
Svårt att säga från bilderna. Ett sätt är att kolla om vulvan är lite mer svullen och rosa än normalt. Det är så jag brukar kolla våra tackor.
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

323 gäster, 5 användare (1 dolda)
xaelanar, surris91, Adels, Niklas Nyström

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser