Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Lägenhet uthyres i kollektivhus i alternativby!  (läst 486 gånger)

evigheten

  • Inlägg: 2
  • ~ love is the bridge between you and everything ~
    • -
Västergötland Lägenhet uthyres i kollektivhus i alternativby!
« skrivet: 26 feb-24 kl 16:31 »
Hejj!

Jag och min sambo bor i ett stort hus uppdelat i 4 lägenheter varav 1-3 av dessa nu finns att hyra!
Huset ligger i byn Uddebo - en sprudlande by på gränsen mellan Småland & Västra Götaland fylld av gemenskap, liv & kreativitet. Många av er känner nog till den :)
Huset har en stoooor härlig trädgård alldeles intill ån Assman där vi har en brygga man kan bada ifrån, det finns kanot och en underbar bastu <3
Vi har ett litet växthus och odlingsland med potential att utökas! På sommaren har det hållts lite festival, grillfester vid eldstaden och loppisar i trädgården.
Lägenheterna är på mellan 60-80 m2 och hyran ligger på 5000-6000 ungefär, kallhyra, men inklusive varmvatten.
Vi som bor här är som sagt jag & min sambo - vi försöker leva och lära av naturen så långt som möjligt, jobbar mycket med örter, allt som går att odla, allt som går att tillverka själva, hälsosam mat, musik, kreativitet, yoga, skapande, skapa gemenskap med fester & olika typer av cirklar och arrangemang...
Vi drömmer om ett hus där vi samsas, umgås och skapa ihop! Där vi både lever kollektivt men där alla har möjligheten att stänga om sig och ha sitt eget space  :)
Vore så kul om några likasinnade godingar flyttade in.
Hör av er om det låter intressant så kan vi skicka bilder eller berätta mer :)
 
Fridens!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

308 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser