Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Från pocket till inbunden......  (läst 989 gånger)

Anette Ö

  • Inlägg: 612
  • Livet blir inte alltid som man tänkt sig..
    • Närke
Från pocket till inbunden......
« skrivet: 22 nov-10 kl 10:02 »
Hej
Jag har ett jätteproblem o börjar känna mig smått desperat :-\
Min absoluta favvo bok är en serie på sammanlagt 40 pocketböcker o jag köpte dem för ca 18 år sen. Jag har under åren läst dem 5-10 ggr o nu börjar jag bli sugen att läsa dem igen. Till min stora förskräckelse så har en del av dem släppt i "limningen" till omslaget vilket innebär att det är på väg att bli lösblad i vissa böcker  :'(
Finns det nånstans där man kan typ "binda in" böcker??
Jag måste verkligen ha hjälp så ALLA tips tas tacksamt emot :-[

Anette
Följande 2-benta och 4-benta betydelsefulla varelser finns i mitt liv: Sju barn, ett barnbarn, en svärson, en svärdotter, min älskade pappa 2 katter och en hund.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

585 gäster, 3 användare
xaelanar, Själv är bäste dräng, per.martinsson

* Forum

* Om tidningen Åter



- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser