Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Flåhacka, tips!  (läst 5940 gånger)

snowbird

  • Inlägg: 71
  • Taget för 1 vecka sen
    • Lappland
Flåhacka, tips!
« skrivet: 03 jun-18 kl 10:22 »
Hej igen💥Jo nu har jag uppgifter angående Flåhackan :SB Maskintjänst 0702955122😁Kostar 385 kr 🙌😘💥😁Woahh vilket underbart pris istället för att skicka efter från utlandet så gynnar vi Sverige eftersom denna Flåhacka är svensk tillverkad och verkligen ett gediget Hantverk 😜❤ Ha en skön Sommar och Lycka till 🙌
« Senast ändrad: 03 jun-18 kl 21:05 av skräptanten »

 

snowbird

  • Inlägg: 71
  • Taget för 1 vecka sen
    • Lappland
SV: SV: Väkommen till Redskap, verktyg och maskiner!
« Svar #1 skrivet: 03 jun-18 kl 10:34 »
Oj ,jag la in d här under fel rubrik ! E d för mycket begärt om Du kan vara snäll att lägga in den under rubriken *Flåhacka*som jag startade för cirka 1 månad sen där jag lovade att återkomma med uppgifter om *var*vi kan köpa ett sjysst verktyg till ett sjysst pris 😘Precis när jag hade frågat här så fann jag detta utmärkt Fina Hantverk till ett Härligt pris 😂Ser sååå dåligt på min lilla telefon och dessutom är jag kraftigt elöverkänslig och texten blir suddig när jag är inne efter endast nån minut ,försökte hitta tråden men d tar för lång tid för att jag ska kunna klara av det 😢Tacksam för Din Hjälp om det går Bra ,Mvh Snowbird

kretslopp

  • Inlägg: 2247
  • mindre gård, nästan självförsörjande, pensionär.
    • Småland
SV: SV: Väkommen till Redskap, verktyg och maskiner!
« Svar #2 skrivet: 03 jun-18 kl 14:17 »
Jag har en bygelhacka som jag använder väldigt mycket. Den ser ut som en stigbygel men har ett vasst blad i nederkanten. Jag kan rensa nära grödan utan att skada den.
kretslopp


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

506 gäster, 1 användare
Efwa

* Forum

* Om tidningen Åter



- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser