Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lugn kvinna söker boende eller kollektiv  (läst 1134 gånger)

Naturen__0022

  • Inlägg: 9
    • -
Lugn kvinna söker boende eller kollektiv
« skrivet: 02 feb-23 kl 19:38 »
Hej.

Jag är en 25 årig tjej som bor i Stockholm. Jag mår inte bra av att vara i stor staden och skulle vilja flytta ut på landet. Varit långtidssjukskriven i många år och inte fått någon bra hjälp. Jag har utvecklat hälsoproblem av den utmattningen och stress min kropp utsatts för dom senaste åren.

Jag söker mig nu en nytt rutt i livet och att försöka komma tillbaka som människa. Jag älskar djur och natur. Då jag inte jobbat på ett par år skulle jag kunna tänka mig att hjälpa till med jordbruk eller annat hushållsarbete för att bo billigare. Men inget måste.

Jag är mycket natur intresserad. Jag gillar odling, botanik, ört/växt lära. Men mest älskar jag djuren. Jag gillar att promenera i naturen och skogen. Vara vid vatten. Jag lever ett mycket stillsamt liv.

Jag är mycket lugn och jordnära. Jag gillar att leva ett nyttigt liv och tycker det är intressant med läkning av kroppen på ett naturligt sett. Jag gillar naturlig hudvård och kroppsvård. Att pyssla med saker också. Att läsa och skriva.

Jag är mycket snäll och empatisk. Jag trivs i miljöer där värme finns. Empati och god förmåga att känna in människor är viktigt för mig. Att vara okej med det lite mer svåra i livet och att acceptera människor som dom är.

Jag söker mig en liten stuga eller ett rum någonstans där jag skulle kunna passa in. Den bästa delen vore väl att hitta något i länen omkring Stockholm som tex Södermanland. Men lyssnar gärna på alla förslag och erbjudanden som kan finnas.

Jag har ingen bil då jag varit för dålig för att ta körkort. Men elcykel är något jag tänkt köpa. Jag vet att de finns människor som mig som ifrågasätter dagens system och samhälle och som vill leva mera som förr och provar göra ett inlägg i denna gruppen.

Vill gärna kunna jobba ett jobb där jag inte måste jobba heltid så lägre hyra vore ju bra.

Jag är även känslig för 5g och emf strålning, delvis därför jag söker mig ut på landet för jag är känslig.

Med vänlig hälsning Klara.
« Senast ändrad: 02 feb-23 kl 19:48 av Naturen__0022 »

MuirHill

  • Inlägg: 14
    • Västergötland
SV: Lugn kvinna söker boende eller kollektiv
« Svar #1 skrivet: 08 feb-23 kl 18:26 »
Hej. Jag är pensio, Man som bor på en liten gård utanför Gullspång nära skog, lite åker och nära Vänernoch tätorten. Har ett trevligt rum att hyra ut till reduserat pris mot lite hjälp här.

MuirHill

  • Inlägg: 14
    • Västergötland
SV: Lugn kvinna söker boende eller kollektiv
« Svar #2 skrivet: 15 feb-23 kl 20:23 »
Ser att du inte är aktiv. Lycka till i ditt sökande. Hej då


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

586 gäster, 2 användare
LimJans, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser