Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Anmäla sig på belsebob???  (läst 1188 gånger)

Sommartorparn

  • Inlägg: 2834
Anmäla sig på belsebob???
« skrivet: 16 okt-08 kl 10:51 »
När jag vill se "senaste inlägg" kommer det upp ett meddelande att jag måste logga in på belsebob under bilder.siag.nu. Fast det går att avbryta och ändå se "senaste inlägg". Vad är det för något nu då?

Sommartorparn

  • Inlägg: 2834
SV: Anmäla sig på belsebob???
« Svar #1 skrivet: 16 okt-08 kl 10:52 »
Äh, det försvann nu, efter att jag skrivit inlägget. Men konstigt var det.

Storlyckans Anna

  • Inlägg: 4492
  • Tankspridd flicktant
    • Östergötland
SV: Anmäla sig på belsebob???
« Svar #2 skrivet: 16 okt-08 kl 13:19 »
Har inte sett detta men sedan igår kväll ser det inte ut som vanligt när jag vill se olästa inlägg. Annars kan man ju se olästa inlägg hur långt tillbaka som helst - nu kommer det bara upp några sidor (igår 3, idag 5). Går jag in på olika tavlor så kan jag dock läsa dagens inlägg.
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Anmäla sig på belsebob???
« Svar #3 skrivet: 16 okt-08 kl 18:56 »
Jag förstår inte vad ni menar och hittar det inte...

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Anmäla sig på belsebob???
« Svar #4 skrivet: 16 okt-08 kl 20:56 »
Det var något som poppade upp hela förmiddagen och envist återkom fast man klickade bort det. Popupsidan ville att man skulle ange namn och lösenord. Nånting om bilder......

Det har hänt något liknande förut när någon lagt in bilder som legat på en lösenordsskyddad server. Kan det stämma?



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

503 gäster, 2 användare
alternaiv, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser