Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  "Föregående sida" & "Nästa sida"  (läst 747 gånger)

mantis777

  • Inlägg: 196
    • Östergötland
"Föregående sida" & "Nästa sida"
« skrivet: 26 aug-12 kl 15:40 »
Går det ändra så att när man trycker föregående sida eller nästa sida så ändrar man sida i den tråd man är? Som det är för mig just ni så om jag är inne i en tråd och läser och trycker nästa sida så hoppar det till nästa tråd på forumet. Vill att det ska byta sida i den specifika tråden.

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: "Föregående sida" & "Nästa sida"
« Svar #1 skrivet: 27 aug-12 kl 07:37 »
Tror inte det går. Men det går att ta bort "Föregående & Nästa" om det stör/inte används?

Men funkar det inte bra att klicka på
Sidor: [1] 2 ... 9

 

Byracka

  • Inlägg: 1561
    • -
SV: "Föregående sida" & "Nästa sida"
« Svar #2 skrivet: 27 aug-12 kl 08:46 »
Tror inte det går. Men det går att ta bort "Föregående & Nästa" om det stör/inte används?


Nej tack.
Funktionen är smidig när man kollar annonser.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

590 gäster, 2 användare
von tratt, Numera

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser