Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  80 tecken  (läst 1623 gånger)

Klasb

  • Inlägg: 536
    • Gotland
80 tecken
« skrivet: 24 sep-18 kl 08:00 »
försökte skriva ett inlägg på en tråd men får reaktionen att det bara går att skriva 80 tecken?
prövade med 10 det gick inte heller?
vad fel?

andtol

  • Gäst
SV: 80 tecken
« Svar #1 skrivet: 24 sep-18 kl 10:51 »
Menar du i ärenderaden eller inlägg/svar?

Här skriver jag mer än 10 tecken.

Klasb

  • Inlägg: 536
    • Gotland
SV: 80 tecken
« Svar #2 skrivet: 24 sep-18 kl 14:18 »
I morse skulle jag skriva ett inlägg i en tråd och fick reaktionen att jag inte kunde skriva mer an 80 tecken i denna tråd/svar
fick samma reaktion med 10 tecken

Petra Källden

  • Inlägg: 319
SV: 80 tecken
« Svar #3 skrivet: 24 sep-18 kl 15:47 »
Jag kan svara men kommer inte åt chatten(jag vet denr hemsk på mobilen men ändå). Var vänlig att registrera dig för att få åtkomst till chatten...

Postat med Alternativ.nu´s app


 

andtol

  • Gäst
SV: 80 tecken
« Svar #4 skrivet: 24 sep-18 kl 18:24 »
Jag kan svara men kommer inte åt chatten(jag vet denr hemsk på mobilen men ändå). Var vänlig att registrera dig för att få åtkomst till chatten...

Det är för att chatten inte fungerar i appen utan du får använda den i webläsaren på mobilen. Därför ska du logga in igen.



Petra Källden

  • Inlägg: 319
SV: 80 tecken
« Svar #5 skrivet: 24 sep-18 kl 20:33 »
Aha! Där ser man, fast förut kunde jag iaf se den men inte nu

Postat med Alternativ.nu´s app


Klasb

  • Inlägg: 536
    • Gotland
SV: 80 tecken
« Svar #6 skrivet: 24 sep-18 kl 21:15 »
Nu fungerar det. det var nog någon pinne som hamnat fel när Alternativ. nu kom igång efter att ha varit ned stängt.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

363 gäster, 7 användare (2 dolda)
javill, xaelanar, Be, Lucas Axman, Jon.b

* Forum

* Om tidningen Åter



- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser