Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Godhjärtad och levnadsglad kille på 33 år söker villa eller tinyhouse kollektiv.  (läst 588 gånger)

Daniel-S

  • Inlägg: 3
    • Uppland
Jag bor för närvarande i en förort som heter Bro i norra Stockholm. Jag letar efter kontinuerligt umgänge och folk som vill dela en vardag likväl som speciella stunder och livsupplevelser.

 

Mina intressen består av: Natur, friluftsliv, arkitektur, design, kreativt skapande, mat och matlagning, extremsporter, motorsporter, bilar och motorcyklar, flyga drönare, fota och filma, resa och uppleva världen.

 
Jag är trygg i mig själv och förespråkar sanning och radikal ärlighet i relationer över lag.

Jag är en umgängeskär individ som värdesätter gemenskap mer än status, pengar, prylar och det ständiga görandet för att uppnå mer som lägger hinder för det som verkligen betyder något som t. ex inre välbefinnande och att skapa eller vårda äkta relationer. En dröm hade varit att bo på en gård med flera personer där man har gårdssysslor men även ett umgänge där man kan göra olika saker i gemenskap så som utflykter, kreativt skapande, sitta framför en eld, titta på film och laga och äta middagar tillsammans, kramas leka och bara ha det härligt, mysigt och kul tillsammans😊.

Det är tydligt för mig att samhället är i förfall och jag väljer att styra mitt liv mot en parallell och sund samexistens och hoppas finna människor som känner och resonerar lika.

Ps: Jag är även öppen för och villig att starta ett eget kollektiv av denna anda med andra likasinnade individer.

 
 
Ni som tror att ni är kollektivet och gemenskapen jag söker och ni som också vill starta ett eget kollektiv av denna model är varmt välkomna att höra av er😊.

Ni når mig även på 072-9839640

 

 

Varma hälsningar Daniel

beekeepern

  • Inlägg: 1225
  • Biodling honung. Säljer bin och avläggare.
    • Värmland
Hej!
Jag bor i villa på landet i sydöstra Värmland, nybliven pensionär som bedriver biodling. Odlade lite potatis och grönsaker till husbehov tidigare, men det ligger i träda för tillfället, kul att du vill ut på landet.

Beekeepern.
Man måste sätta sig ner ibland, så att själen hinner i fatt.
Sökare...
Eller så kan det vara bättre att resa sig från datorn och göra något praktiskt ett tag, för att rensa skallen.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

345 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser