Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Får ull?  (läst 615 gånger)

xlab

  • Gäst
Får ull?
« skrivet: 13 jan-19 kl 15:07 »
Fick en liten ide för någon vecka sedan. Och finns det någon som vet/känner till någon som förädlar fårull? funderade lite på att testa det nu när jag bygger duschrummet- Jag skulle vilja ha fårulls isolering i likvärdiga mått som Hunton-skivor.
Tanken kom när man hörde hur mkr får ull som bränns upp (1600 ton / år, så varför inte testa om det funkar

 

Anders G.

  • Inlägg: 1040
    • -
SV: Får ull?
« Svar #1 skrivet: 18 jan-19 kl 09:32 »
Är du en bot, styrd av en fuktspärr-tillverkare? Man skall läsa dina inlägg, och sedan tänka "bäst att hålla sig till byggnormerna ändå. Var finns närmaste byggvaruhus?"


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

483 gäster, 3 användare (1 dolda)
tuslus, simon.arvestrand

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser