Författare Ämne:  Lindsbergs kursgård söker kollektivister!  (läst 2007 gånger)

petri

Lindsbergs kursgård söker kollektivister!
« skrivet: 28 sep-10 kl 22:06 »
Lindsbergs kursgård ligger några kilometer norr om falun, vi har jord att bearbeta, äppleträd/svart/rödvinbärsbuskar att stimulera, många rum att använda för kreativitet, utrymmen för roliga/lärorika workshops/kurser. Om ni är en grupp som söker en plats att förverkliga kollektiva idéer, eller vill hitta andra kollektivister för roliga/spännande upptäckter, slå en signal eller besök oss :) Naturen är milsvid, och just nu finns det hur mycket trattisar, taggsvamp, kantareller, rödgultrumpetsvamp som helst runt knuten!
hälsningar
Petri, 070 - 3355495

fridsam kvinna 57

• Vänd dej som solrosen alltid mot solen och ljuset
SV: Lindsbergs kursgård söker kollektivister!
« Svar #1 skrivet: 13 okt-10 kl 18:18 »
Hejsan!

Har kollat på hemsidan eran, men den verkar vara nerlagd till största delen så det gick inte att få så mkt info därifrån. Jag har för ett par år sedan varit i kontakt med denna kollektivgård genom en äldre man som jag tror hette Gösta, men fick så ändrade förhållanden att det aldrig blev av att komma dit och se hur det funkade.
Antar att det hunnits förändras lite med tanke på de som bor där och jag vill gärna ha mer info om boendet hur det funkar och de boende samt allt som kan vara av intresse för att ev. bo där. Maila mej gärna om detta eller uppdatera hemsidan så det framgår där.

Vänligen/Åsa
Länge drömde jag om en själsfrände....men den jag fann var mej

* Inloggade just nu

106 gäster, 6 användare (1 dolda)
Pimpinellros, besk, Fnixen, ace_, gjutaren

* Forum

* Nytt i landskapet

No posts were found.

* Nya bilder