collapse

Omröstning

Antal personer som röstat: 0

Författare Ämne:  Superfina minigriskultingar i ovanliga färger  (läst 808 gånger)

Utloggad SofieNilsson

• Nykomling
  • Antal inlägg: 0
    • Blekinge
Superfina minigriskultingar i ovanliga färger
« skrivet: 21 maj-10 kl 17:49 »
Hej!

Jag är en veterinärstudent som sysslat med och fött upp minigrisar i 10 år. Jag har just nu minigriskultingar som verkligen är helt bedårande. Mer info finns på min hemsida minigris.com. Går även bra att söka på Facebook - Mika Minigris Uppfödning för att se bilder på dem.

Jag har först och främst galtar till salu. De är SJÄLVKLART kastrerade under full narkos och med bedövning. Jag har även sparat 3 galtar om intresse skulle finnas för avel - 1 röd, en brun viltfärgad och en aprikos/svart/vit fläckig. Dessa är dock markant dyrare än sällskapsgrisarna. Jag har även lite äldre grisar som letar nya hem. Antingen tillsammans med en gris härifrån eller som sällskap till er gris.

Självklart önskar jag dessa underbara djur långvariga och kärleksfulla hem. Och jag vill inte att de ska bo helt ensamma i ett stall utan sällskap av annan gris/annat djur. Jag lämnar "mängdrabatt" så detta inte ska behöva bli ett problem då ju grisar är flockdjur.  :)

Ring om du har frågor eller är intresserad av att komma och titta. Bor i närheten av Malmö. Mitt nr är 0738-107610
Mvh Sofie

* Inloggade just nu

* Slumpad tråd

* Nya inlägg

* Nya annonser

* Nya bilder

Här tar man för sig

Visningar: 50
Postad av: Tösen
i: Höns
Lilla Ellen är en av favorithönorna

Visningar: 35