Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Övriga världen Permakulturkollektiv säljes på Kanariöarnas minsta ö El Hierro  (läst 522 gånger)

Jensan

  • Inlägg: 1
  • Livet är en konstig dröm
    • -
Övriga världen Permakulturkollektiv säljes på Kanariöarnas minsta ö El Hierro
« skrivet: 10 mar-24 kl 22:42 »
For sale:
I have moved back to Sweden so I am selling: A very peaceful and beautiful old traditional farm, off-grid, on the island of El Hierro, in the Canaries. 13 000 m2, with more than 250 fruittrees, full working irrigation system on 10 000 m2 for vegetables and fruit trees, two small cottages, two kitchen and bathroom. Solar kit, four small old ruins to preserve, a building permission for a stone storage house for agriculture use, ecological certificate.

Now there is a German permaculture guy, who lives on the island since almost a year, a gardener and really good with fruittrees, who wants to buy the farm if he finds more buyers to buy and share it together with.

He is waiting for other interested German permaculture people in his german network to find cheap flight tickets from Germany to come and look.

He is also open for other interested people. The more people that buy it together, the cheaper it will be. Every buyer will be included in the contract.

Are you interested or would you know others who might be interested?
Then I could send a longer description.

For more information:
jenny_mases@hotmail.com
Or WhatsApp:
0034603273508
Here is my workaway-link:
https://www.workaway.info/en/host/934336351411/photos


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

396 gäster, 2 användare
Berberis, Malin80

* Forum

* Om tidningen Åter



- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser