Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker min naturkille (ca 25-35 år)  (läst 1295 gånger)

vadskajagheta

• Uppland
Söker min naturkille (ca 25-35 år)
« skrivet: 09 aug-18 kl 22:13 »
Livet här ute på landet är så härligt. Nu på sommaren njuter jag varenda sekund av att kunna gå barfota i gräset, känna varma sommarvindar fläkta över fälten, gå och plocka krusbär med min dotter som frukost, smaka på våra egenodlade tomater (bland annat), bada, åka båt... Så här vill jag bo, leva. I ett hus, på landet, med min älskade lilla dotter, odla, njuta av naturen. Det jag saknar är en själsfrände, en livskamrat som jag kan dela intressen, drömmar och framtidsvisioner med, någon att kramas och mysa med när vintern kryper allt närmare...

Det jag önskar är att personen jag söker, liksom jag, är intresserad av alternativ hälsa och inte romantiserar den konventionella sjukvården alltför mycket. Att du föredrar att äta veganskt/vegetariskt. Att du strävar efter att leva relativt giftfritt och efter jordens resurser, alltså inte konsumera mer än nödvändigt. Att du är praktiskt lagd och gillar projekt. Att du kommer försöka älska mitt barn som om det vore ditt eget, och att du eventuellt vill ha egna barn i framtiden. Att du är lugn och positiv i sinnet.

Gillar du det du läser och att i alla fall majoriteten stämmer in på dig så får du mer än gärna skicka mig ett meddelande. Jag bara längtar efter att få träffa min kärlek!

Själv är jag 23 år förresten. Undrar du något mer får du PMa  :-*
Kram.

Lufs

• Uppland
SV: Söker min naturkille (ca 25-35 år)
« Svar #1 skrivet: 18 okt-18 kl 22:13 »
Hej!
Det är en hel del av det du skriver som stämmer överens med mig. Jag håller precis på att lämna uppsala för ett ställe en bit öster om Almunge. Jag skulle vilja ha höns, katt och lite odlingar och någon att dela det hela med.
Hälsningar
Peter

Dela detta:

* Inloggade just nu

54 gäster, 2 användare (1 dolda)
bohembohem

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser