Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Hyra hus ihop tillfälligt?  (läst 258 gånger)

Per_A

• Skåne
Skåne Hyra hus ihop tillfälligt?
« skrivet: 11 jan-18 kl 20:06 »
Det finns otroligt många fina hus och gårdar som står tomma och letar efter hyresgäster, problemet är att de kostar ca 10.000kr/mån nu på vintern, för dyrt för en men för två, tre blir det lagom, någon som är intresserad? Jag personligen har som student saknar just nu sådana pengar att lägga på hyra, men är villig att bo kollektivt ett tag om allt funkar. Jag har iallafall både hundar och barn, så gärna hundmänniska och en som trivs med barn. Kan tänka mig över hela Skåne, kanske även Södra Småland, Södra Halland, Västra Blekinge.

Vid intresse så skriv på min mail, perperper1928@gmail.com, eller mobil 0720329047 och berätta lite vad som tänks. Vi Hörs! / Per

Per_A

• Skåne
SV: Hyra hus ihop tillfälligt?
« Svar #1 skrivet: 11 jan-18 kl 20:50 »
Här är ett bra exempel; https://www.blocket.se/bastad/Hus_uthyres_77258738.htm?ca=23&w=1.

10.000kr inkl. el & värme, 3 sovrum, 2 vardagsrum = 3.333kr/person och månad för en superbt boendemiljö. (Om nu hyresvärd tillåter flera hyresgäster)

von tratt

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 12 jan-18 kl 02:12 »
Jag (+ 8-åring) är i princip intresserad. I praktiken är jag kinkig med främst plats, jag kör inte och måste nå dotterns skola smidigt (Kristianstad).

Men det är en alltför bra idé för att inte fundera på...

Per_A

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 12 jan-18 kl 11:41 »
Jag (+ 8-åring) är i princip intresserad. I praktiken är jag kinkig med främst plats, jag kör inte och måste nå dotterns skola smidigt (Kristianstad).

Men det är en alltför bra idé för att inte fundera på...
Ja alltså det jag länkade var blott ett exempel, har sett att det finns en del fina hus och gårdar till uthyrning kring Kristianstad. Jag bor 4 mil ifrån just Kristianstad själv just nu så att det passar mig bra..hör gärna av dig om du vill undersöka det närmare. .

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser