Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västerbotten Kille söker alternativ tjej  (läst 195 gånger)

Lynx lynx

• -
Västerbotten Kille söker alternativ tjej
« skrivet: 05 dec-17 kl 19:32 »
Jag är en 20-årig kille som söker en anarkisttjej som liksom jag är övertygad om att dagens samhälle kommer (och borde) falla sönder, likt det gamla romarriket. Jag skrev en liknande tråd medan jag bodde i Skåne, men jag hoppas att det går bättre denna gång!
Jag är lång och ljushårig, och jag tror att jag ser bra ut (det är inte jag på bilden!). Det känns svårt att beskriva sig själv utifrån, men jag skulle beskriva mig som fritänkande, intellektuell (jag har läst ganska många böcker) och som att jag bryr mig om andra. Jag är numera bosatt i Burträsk, och jag känner mig ganska ensam här. Jag älskar naturen och räknar mig som djupekolog, och jag ser fram emot att vara ute i skogen tillsammans med dig.
Eftersom jag är längre än de flesta känns det kanske bäst om du också är en storväxt tjej, men det viktigaste är att vi delar våra grundläggande tankar och värderingar, eller hur?

Dela detta:

* Inloggade just nu

198 gäster, 5 användare
Tranhult, Naturliv, kurt, ville79, Wybrewel

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser