Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Halland Rum uthyres, uppställningsplats för Tiny house på hjul, mm ,,  (läst 179 gånger)

dagar

• Halland
Halland Rum uthyres, uppställningsplats för Tiny house på hjul, mm ,,
« skrivet: 14 nov-17 kl 21:34 »
söker roliga människor som vill hyra ett rum eller ställa upp husvagn/tiny house

el vatten finns,  snart finns det fiber anslutet till fastigheten

kan även erbjuda betalt arbete på sommaren, målning av hus, snickeri arbeten och liknande,

jig of life

• Skåne
Var på vår vackra jord finns dessa fantastiska möjligheter?

Postat med Alternativ.nu´s app

Visionaryrealist

Jag skulle nog också kunna erbjuda plats för tinyhouse eller liknande. Men kan inte erbjuda betalt arbete i nån större utsträckning. Däremot finns sköna omgivningar. Stora möjligheter till odling. Fiske. Natur. Tillgång till gård där man kan testa idéer, bygga, eller bara leva.

förutsättningar är förstås att man trivs ihop, att man inte tar med sig för svåra personliga  issues eller andra problem som ställer till det. Har också svårt för lösningar där nån inte har  nån egen inkomst. Det brukar leda till problem på sikt.

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

dagar

• Halland
Var på vår vackra jord finns dessa fantastiska möjligheter?

10 minuter från simlångsdalen,

Visionaryrealist

Jag skulle nog också kunna erbjuda plats för tinyhouse eller liknande. Men kan inte erbjuda betalt arbete i nån större utsträckning. Däremot finns sköna omgivningar. Stora möjligheter till odling. Fiske. Natur. Tillgång till gård där man kan testa idéer, bygga, eller bara leva.

förutsättningar är förstås att man trivs ihop, att man inte tar med sig för svåra personliga  issues eller andra problem som ställer till det. Har också svårt för lösningar där nån inte har  nån egen inkomst. Det brukar leda till problem på sikt.

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Ursäkta att jag kapade tråden.... tänkte mig kanske inte för där.

dagar

• Halland
Ursäkta att jag kapade tråden.... tänkte mig kanske inte för där.

haha det är lugnt, du såg en bra ide och tänkte att det kanske skulle vara nice och göra något liknande.,

var finns du då?

dagar

• Halland
uppdatering..

i närheten av gården finns det bra fiske sjöar, med fritt fiske
jag tänkte sätta upp drivbänkar och eventuellt ett växthus, om någon vill anlägga ett odlingsland så vore det ju bra, örtträdgård osv,
bygga ett hönshus,

välkommna

Visionaryrealist

Jag finns i södra hälsingland ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser