Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland pojkvän/ killkompis/ reskamrat sökes  (läst 1011 gånger)

Trollhassel

• Västergötland
Västergötland pojkvän/ killkompis/ reskamrat sökes
« skrivet: 09 okt-17 kl 20:58 »
Kanske är det dags att vara modig då..så, Hej! Det här är mitt livs första kontaktannons! Vad skriver man ? Vad vill du veta? Vad söker jag? Ja, okej jag börjar där: jag drömmer om en manlig vän som är händig, tänkande, gärna kulturell, fördomsfri (eller åtminstone strävar efter att vara), snäll, självständig, rolig och inte pälsdjursallergiker, knarkare, sjukt överviktig eller fullständigt i avsaknad av självhumor. Låter det galet? Jäklar vad svårt det här är! Jag har varit ihop med samma kille dom senaste 18 åren så jag vet faktiskt inte riktigt hur man gör!
Men jag är iallafall en rätt trevlig typ som är himla trött på samhället, staden, betongen, politiken och egocentreringen. Jag gillar gammaldags värden som hederlighet, solidaritet, sunt förnuft och god grannsämja. Funderar mycket på hur jag vill leva resten av mitt liv..ungefär hälften kvarstår ju. Jag trivs i skogen, vid sjön, vid brasan, på hästryggen, i grönsakslandet.. Men även på krogen ibland med en öl i näven i goda vänners lag. Under vintern reser jag gärna söderut..Spanien ibland..men aldrig charter med Bamseklubb. :) Varannan vecka har jag ungarna hos mig, dom är superhärliga och det bästa jag nånsin gjort, men dom har en bra pappa och är inte i behov av fler. Men kanske en vuxen vän..? Har du också ungar är det bara kul, men självklart inget krav. :)
Jag bor i lägenhet i stan och har en stuga på landet ca 8 mil härifrån. Där trivs jag bäst. Jag är självständig och händig så jag är inte ute efter nån man som kan snickra ÅT mig, men gärna MED mig  :D.
Nu har jag läst igenom vad jag skrivit..jösses..undrar om nån kommer svara på det här!? :D Men okej, mod är mitt nya ledord!! Kram!

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: pojkvän/ killkompis/ reskamrat sökes
« Svar #1 skrivet: 13 okt-17 kl 07:24 »
Trevlig annons!  Lycka till!
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Trollhassel

• Västergötland
SV: pojkvän/ killkompis/ reskamrat sökes
« Svar #2 skrivet: Igår kl. 10:46 »
Tack till alla fina män därute i stugorna som har svarat på min annons! Det värmer! Nu kan det vara så jag har hittat Honom :) Vi får se..Lycka till allihop i sökandet :)Kram!

Dela detta:

* Inloggade just nu

158 gäster, 2 användare
Storlyckans Anna, Ett svart får

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser