Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Behöver du hjälp på gården/torpet?  (läst 509 gånger)

André__

• Södermanland
Södermanland Behöver du hjälp på gården/torpet?
« skrivet: 08 okt-17 kl 15:26 »
Hej!
Jag har nyligen flyttat från Skåne till Stockholm.
Innan jag flyttade höll jag på min fritid på med att ta om hand om ett torp, hugga ved, lägga sten, kallmura, sätta upp staket, och så vidare.
Än så länge har jag inte skaffat något torp i Stockholm, och jag saknar att kunna jobba med händerna.
Så, jag letar efter något ställe som behöver lite hjälp med allehanda sysslor, t.ex. småbyggnationer, målning, fix, eller liknande.

I utbyte tänker jag mig lite mat under tiden.
Tillgänglig utanför kontorstid, och efter överenskommelse :)

JohannaMaria

SV: Behöver du hjälp på gården/torpet?
« Svar #1 skrivet: 08 okt-17 kl 16:19 »
Å ja!!! Ligger Örebro för långt bort? Vi hyr ett litet torp men har inte tillräckligt med kunskap själva så det vore toppen med ngn som kunde hjälpa till!

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

JohannaMaria

« Svar #2 skrivet: 08 okt-17 kl 18:41 »
I sommar är det tänkt att vi ska bo där. Har du lust att komma dit ngt veckoslut ibland (det är ju en bit att åka) kan vi erbjuda skjuts, sovplats och mat...

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Arstu

• Södermanland
« Svar #3 skrivet: 11 okt-17 kl 19:41 »
Vi har ett lite soldattorp som behöver lite kärlek! Vi kan inte erbjuda jobb direkt, men mat o husrum...om du vill pyssla lite?

André__

• Södermanland
« Svar #4 skrivet: 16 okt-17 kl 19:11 »
Tyvärr är Örebro lite långt bort!

Arstu, var ligger soldattorpet? :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser