Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vänner sökes  (läst 406 gånger)

aronsson

• Västergötland
Vänner sökes
« skrivet: 18 jun-17 kl 20:41 »
Detta är jag inte direkt grym på, att presentera mig själv
Men gör ett försök, gift 3barns mor på snart 29 år som gärna skulle träffa lite nytt folk, att ta en fika med ibland, eller en promenad, eller biokväll eller vad man nu känner för att göra.   :)
Är rätt lugn och jordnära i mitt eget tycke, lätt till skratt och ser positivt på livet.

Älskar promenader på någon skön grusväg,skog och mark. Samt matlagning och bakning, dock ingen mäster kock.  ;)
Gillar att prata om stort och smått och är nog en obotlig romantiker som är såld på kärleksromaner.
Van No poo:are, som tycker om att testa olika alternativ till schampo och liknande.
Även intresserad av växter och olika örter och hur man kan använda dom. Dock fortfarande novis inom området. Så om nån kan ge lite hjälp skulle det vara spännande.

Bor på en liten gård utanför vårgårda, där det förutom min man och våra barn, finns Gotlandsfår och höns.
Odlar lite och strävar mot självhushållning.

Hör gärna av er, ålder spelar ingen roll. Nr kan fås via pm.  ;D

// Nicole
Bor med fru/man och barn på en liten gård. Hoppas att bli mer självförsörjande med tiden. Varierar vem det är som skriver

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser