Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  singel kille 35  (läst 323 gånger)

bissmus

• Gästrikland
singel kille 35
« skrivet: 18 jun-17 kl 15:13 »
Hej jag tänkte försöka se om någon här på alternativa söker liksom jag söker efter någon o så småningom kunna träffa.
 Verkar ju finnas en hell del kontakt annonser på dom här alternativa sidan.
Jag är en kille på 35 år (singel)o söker efter någon tjej som också är singel intresserad av trädgårdsodling (bla grönsaker mm) djur o natur, dans, mat o bakning mm, o givet viss även kan ha andra intressen,  söker även efter brevvänner.
Jag varken röker eller snusar dricker heller inget,
jag är ingen styrk tränad muskulös kille, jag är ca 172 cm lång,
small har blåaktiga ögon, har för tillfället långt hår, är en snäll o glad person
ingen världs bäst på att formulera mig alla gånger över vad jag säger o skriver, så det blir inte alltid så lätt o förstå mig alla gånger, är inte så intresserad av o resa utom lands till något varmare land
är ingen vegetarian el vegan men allergisk mot ägg, mjölk, glutten.
I år odlar jag en del grönsaker o det blev en del lite sent utsatt på landet morot potatis lök mangold bönor
ha det så bra,
« Senast ändrad: 18 jun-17 kl 18:27 av bissmus »

Dela detta:

* Inloggade just nu

240 gäster, 4 användare
Visionaryrealist, kallesfoto, hofboss, Cirkuslisa

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser