Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Stuga på gård sökes, hjälp erbjudes!  (läst 158 gånger)

Power4you

• Tjej som vill flytta till landet
    • Södermanland
Stuga på gård sökes, hjälp erbjudes!
« skrivet: 17 jun-17 kl 20:28 »
Hej!!!
Behöver ni hjälp med djuren och div. sysslor på er gård i sommar? Gärna i Östra Svealand/Götaland. (Söker även att flytta så letar samma lösning för permanent flytt).

Vi är två trevliga tjejer, en yngre och en lite äldre, som längtar ihjäl oss till landet och djur.
* Erbjud oss billigt boende så hjälper vi er. *

Jag är väldigt händig och gillar att bygga/laga/fixa det mesta även teknik, är positiv, kreativ, fördomsfri, vetgirig, uppfinningsrik och älskar att ha djur och natur kring mig.
Ödmjukhet och ärlighet med öppen kommunikation är grundstenarna för mig.

Jag genomgår sakta rehabilitering av ryggen från olycka plus operationer och har smärtor men ser sällan saker som omöjliga. Min kompis hjälper mig med mycket men jag anser jag har mycket att erbjuda, trots allting går lite långsamt, men jag blir starkare var dag och jag inspireras så lätt och har stor drivkraft och min vän är som jag, gillar att pyssla och hjälpa med det som behövs.

Jag har en tränad, social, trevlig hund, en bordercollie/golden retriever och en katt som vill följa med.

Vi båda kanske kan avlasta er lite i sommar...?

*  *  *  *  *  *  *  *  *

Hör av er via pm så kan vi sedan prata i tel, spännande  ;D

En super trevlig sommar till alla som läser!!!
Peace, love, understanding och massor av positiv energi :)

P.S. Vi båda letar även permanent boende med samma villkor då vi båda vill flytta till landet.
 Ett ekokollektiv med eget boende med mål om självhushållning vore drömmen. D.S.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser