Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Stort rum (passer par) i kollektiv (Uppsala-Enköping)  (läst 85 gånger)

maricelkne@gmail.com

• Uppland
Uppland Stort rum (passer par) i kollektiv (Uppsala-Enköping)
« skrivet: 21 apr-17 kl 12:45 »
Har du bil och vill du bo i ett hus på landet i sköna naturomgivningar?
Vi är et lite kollektiv som sökar ny(a) medlem(ar). Stedet passar perfekt for
dig som gillar naturen, är beroende av bil, och gärna vil spara penger en
stund. Det är just nu 3 personer (två killar ovh en tjei). Jag som hyrar disponerar et mkt lite rum i huset och kommer då och då. För tiden kommer jag för att arbeta i ladan (som jag holder på och gör om til nån slags bostad/arbetsställe).

Jag vill helst hyra till nån som kan tänka sig att bo här en stund och som har
en fast sysselsättning som jobb eller studier. Vi som delar på huset nu har följande sysselsättning: en studerar i Biskops-Arnö, en arbetar som sveiser i Bålsta och en är djurpasser vid en gård i Örsundsbro. Selv är jag doktorand vid Sociologiska Institutionen i Uppsala.

Huset ligger c:a 6 km från Örsundsbro centrum. Det är ca en halv time till
Uppsala och et kvart til Enköping (MED BIL). 

Huset er ca 130 m2 och består av ett rymligt och mysig bondkök, vardagsrom med
TV, badrum med dusj och badstu, toalett, tvättstuga och 5 sovrum. Till huset tillhör  en stor
trädgård med epleträd. Gode möligheter for odling fins.

Rummet som blir ledig är ca 15-16 m2 med dobbelsäng (alt. två enkla). Hyran på rummet ligger på 2300 och rymmar utan problem två personer.

Vi delar på ansvaret om att sköta ordning i huset,  gräsklippning, o.l. och
sökar dig som har levd kollektiv för eller gillar tanken på det samtidig som
man är medveten på vad det innebär. Vi är alla lugna och trevliga och giller att ha det relativt godt städat. Dog är vi inte
perfektionister.

El-räkningen och ved deler vi på antall beboere.

Innflyttning kan ske i Mai, alternativ i Augusti.

Är du/ni intresserad så skicka ett mejl där du skriver en liten presentation
av dig.

Du kan titta på foton här: https://housinganywhere.com/room/1190122/se/%C3%96rsundsbro/biskopskulla-h-gstena?utm_campaign=simple%2Fsuccesfully-listed&utm_medium=email&utm_source=email&utm_term=ListingLink
Observera att de flesta av dom här foton ble tagen för hussalg. Det är andra möbler nu, och litt mer saker rundt om.

Maila meg på maricelkne@gmail.com eller ring 0720365363

Dela detta:

* Inloggade just nu

179 gäster, 5 användare (1 dolda)
Björn-olle, Tyll, Radar, Vitis

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser