collapse

Författare Ämne:  box/stall/torp/tomt till kaninuppfödning sökes!  (läst 311 gånger)

Utloggad EmelieSchon

• Nykomling
  • Antal inlägg: 9
  • Emelie Schön
    • Uppland
    • Jawa´s Hoppkaniner
box/stall/torp/tomt till kaninuppfödning sökes!
« skrivet: 11 aug-12 kl 15:43 »
Hej!
Jag har nyligen flyttat till lägenhet och får inte riktigt plats med min kaninuppfödning. Söker därför en boxplats/stallplats, förråd, torp, tomt eller vad som helst egentligen, en PLATS i Stockholmstrakten att hyra åt mina kaniner. Det får gärna vara bra tåg- och bussförbindelser dit då jag inte innehar bil.

Priset för hyra får gärna vara under tusenlappen per månad då jag inte har alltför mycket pengar att röra mig med.

Vem är jag då?
En 20årig glad tjej vid namn Emelie. Är ansvarsfull och stökar inte till. Har djurvana (jobbar med djur dagligen) vad gäller de flesta arter och är inte rädd för att bli smutsig, så skulle här vara någon som behöver hjälp med insläpp/utsläpp, mockning, ridning eller fodring några dagar i veckan mot att jag får hyra en del i t.ex. ett stall så blir jag jätteglad!
Jag kommer hålla till på stället under kvällar, ev. förmiddagar samt under mina helgdagar. Tider då jag inte jobbar helt enkelt.

Blir jätteglad för alla svar och tips jag kan få då jag verkligen inte vill behöva lägga ner kaninuppfödningen pga lägenhetsflytt.

Mvh Emelie

(hoppas jag la annonsen i rätt kategori)

* Inloggade just nu

* Slumpad tråd

* Nya inlägg

* Nya annonser

* Nya bilder