collapse

Författare Ämne:  nån tjej eller kille som vill flytta ut på landet m mig o skaffa barn??  (läst 4438 gånger)

Utloggad shamina

• Nykomling
  • Antal inlägg: 1
  • letar efter mitt paradis o nån att dela det med!
    • Skåne
ursäkta att jag går rakt på, men jag tror att det är jag. Gillar inte att hålla på o låtsas och smyga och vara svår.
Och jag vill väldigt gärna träffa någon att skapa ett liv ihop med. På landet, med djur och barn.
Jag vill leva enkelt, gå i skogen, odla grönsaker och annat gott, ha lite djur, jobba precis bara så mycket som behövs, och istället satsa på livskvalitét.
Jag är definitivt giftasgammal (33) och alla mina vänner har skaffat man o barn. Jag tycker att det borde vara min tur snart. Så jag försöker väl här ännu en gång.
jag är händig och gillar fysisk aktivitet, musik, dans, socialt liv, vara ensam, beröring. jag brukar uppfattas som väldigt social, har mycket vänner, men längtar lite stabilitet, kontinuitet, en plattform att växa vidare på, tillsammans med någon. Gärna någon som är trygg och inte har  nåt emot folk som mig som jobbar mycket med personlig utveckling och relationer. Kommunikation är viktig för mig.
kille eller tjej/man eller kvinna, hen. Välkommen! Jag förälskar mig i människor, inte kön. Är dock ganska monogam av mig. Värdesätter jämnställdhet, jag är inget vidare för att stå bakom spisen hela dagarna, fast ibland kan jag göra en fantastisk paj eller nåt annat, bara vi turas om=) Tycker det är roligare att snickra och fixa... o e inte rädd för att ta i.

Utloggad Jonazid

• Forumstammis
  • Antal inlägg: 195
    • Småland
Vad menas med ganska monogam? Är det normalt att ligga runt eller vad?
Ta inte livet för allvarligt, du kommer inte levande ur det ändå.

Utloggad Maria C S

• Forumveteran
  • Antal inlägg: 919
  • Ändrar i det TiBetanska landet.
    • Småland
Vad menas med ganska monogam? Är det normalt att ligga runt eller vad?
Mono betyder en, dvs att man fäster sig vid en person och håller sig till den
Varför ska man betala för att bo på en planet som man är född på ?

Utloggad Jonazid

• Forumstammis
    • Småland
Mono betyder en, dvs att man fäster sig vid en person och håller sig till den

Vet vad monoär. Jag reagerade på ordet Ganska.

jsax

• Gäst
Vet vad monoär. Jag reagerade på ordet Ganska.

Tro det eller ej, men människor kan ha olika inställning till tvåsamhet i relationer! Vad Shamina försöker säga är nog att hn värdesätter tvåsamhet.

Utloggad Jonazid

• Forumstammis
    • Småland
Tro det eller ej, men människor kan ha olika inställning till tvåsamhet i relationer! Vad Shamina försöker säga är nog att hn värdesätter tvåsamhet.

Jo jag vet det finns defekta.

jsax

• Gäst
Jo jag vet det finns defekta.

Den som lever får se, lilla övermänniska där  ;D

Utloggad Environ

• Forummedlem
  • Antal inlägg: 97
    • Skåne
Vad skönt det måste kännas för schamina att någon trångsynt översittare ska skriva dom första svaren i tråden, och förstöra hela den öppna och varma känslan hon lyckades skapa med sitt inlägg.

Bra jobbat!

Jag tycker att du låter väldigt vettig schamina! Hade jag varit 10 år äldre så hade jag inte tvekat en sekund på att ta en skogspromenad med dig!
Håll modet uppe, det finns någon där ute för dig med.

All lycka,
Martin
-"Bigger isn't necessarily better, bigger is to much choice"

Utloggad GAVIA ARCTICA

• Forumveteran
  • Antal inlägg: 227
  • Love me - love my animals
    • Jämtland
Vad skönt det måste kännas för schamina att någon trångsynt översittare ska skriva dom första svaren i tråden, och förstöra hela den öppna och varma känslan hon lyckades skapa med sitt inlägg.

Bra jobbat!

Jag tycker att du låter väldigt vettig schamina! Hade jag varit 10 år äldre så hade jag inte tvekat en sekund på att ta en skogspromenad med dig!
Håll modet uppe, det finns någon där ute för dig med.

All lycka,
Martin

Vill bara instämma med dig och önska schamina all lycka till!!!
//ARCTICA

Utloggad Husvagnsjohanna

• Nykomling
  • Antal inlägg: 0
    • Skåne
Kolla din inkorg :-)

Utloggad ensamvarg

• Nykomling
  • Antal inlägg: 9
    • -
låter härlig annons hoppas du söker det du finner själv är jag nog llite blyg men men om man kanske skulle våga ??

Utloggad Eldens Väktare

• Forummedlem
  • Antal inlägg: 46
    • -
Man kan ju även se det som så, en bisexuell person kan ju vara intresserad av en relation med en man och med en kvinna och i min värld så är ju personen "monogam" gentemot dem båda.....

Skulle själv gärna vara i en sådan form av relation, leva ut det manliga med en kvinna, och min kvinnliga sida med en man.... Naturligtvis med vederbörandes vetskap.

Dessvärre, i denna annons, har jag nog för många årsringar (56) och är dessutom steriliserad.
"- The true sign of intelligence is not knowledge but imagination -" Albert Einstein

Utloggad ulfen

• Forummedlem
  • Antal inlägg: 59
  • Trapper
    • -
Jonazid.....Pinsamt!  Shamina...Fint skrivet :)

Utloggad shamina

• Nykomling
  • letar efter mitt paradis o nån att dela det med!
    • Skåne
Hej alla gulliga som svarat på min annons!! det syns inte här på sidan, men jag har fått överväldigande många svar!!!! jibbiiieeee
det har bara vällt in brev från fina fantastiska människor! och jag är otroligt tacksam. Jag har varit på resande fot och inte kunnat svara.. sorry sorry sorry....hade tänkt göra d nu när jag kom hem, men på den där resande foten stötte jag in i en trevlig man som måste undersökas närmare  :-[  ;D
så, jag sätter på paus!!! kanske hör jag av mig med tiden...sånt vet man ju aldrig. Men nu måste jag alltså ursäkta mig och grotta in mig lite i det här nya spännande som dök upp på ett dansgolv och tog mig med storm =)
(det är förövrigt ett hett tips, det där med dansgolv, till alla er som söker...där kan man få mången heta stunder..., nu lyckas jag väl avslöja för vissa vem jag är oxå...men kan du dansa polska, kan du förföra vem som helst(en mycket förförisk dans) ;)  >:D
kramar och lycka till alla fina!!!
och ni som tvekar att skriva en egen annons.... GÖR DET!!!!

Utloggad Lotten

• Nykomling
    • Västergötland
Så himla synd att du är upptagen annars kunde vi gift oss imorgon ; )
Nu får jag lägga in en egen "annons" istället...
Håll tummarna för mig!
Kram!

Utloggad Henrik Penrik Filivilivenrik

• Forumveteran
  • Antal inlägg: 3651
  • F.d. Armand
    • Blekinge
    • Hönsbloggen
Har du en bild på dig själv?
Undvik alkohol, kvinnor och deadlines.

Utloggad blåkullaprinsessan

• Forummedlem
  • Antal inlägg: 67
    • Östergötland
Tänk om man skulle våga skriva en egen sådan annons... hm hm. Om någon blev besviken över att Shamina nu hittat någon kan ni väl skicka mig ett meddelande. Hus och fru finnes redan så det är i princip bara att flytta in. ;) 34 år (imorgon).
Innehavare av ett litet blått hus på en kulle, några underbara Kindahöns, sex randiga katter, två kaniner, en häst, två bodar, en jordkällare, en äng, en ekbacke och drömmer om en flock fjällkor som det tyvärr inte finns plats för.

Utloggad Henrik Penrik Filivilivenrik

• Forumveteran
  • Antal inlägg: 3651
  • F.d. Armand
    • Blekinge
    • Hönsbloggen
Tänk om man skulle våga skriva en egen sådan annons... hm hm. Om någon blev besviken över att Shamina nu hittat någon kan ni väl skicka mig ett meddelande. Hus och fru finnes redan så det är i princip bara att flytta in. ;) 34 år (imorgon).

Har du en bild på dig själv?
Undvik alkohol, kvinnor och deadlines.

* Inloggade just nu

* Slumpad tråd

* Nya inlägg

* Nya annonser

* Nya bilder

Hedemorahöns (genbank)

Visningar: 50
Postad av: Amanda
i: Höns
Hedemorakycklingar