collapse

Författare Ämne:  Önskar träffa tjejig och snäll livskamrat :)  (läst 974 gånger)

Utloggad haiise

• Nykomling
  • Antal inlägg: 0
  • Det blir bättre än du tror! :-)
    • Västerbotten
Önskar träffa tjejig och snäll livskamrat :)
« skrivet: 30 jun-12 kl 13:57 »
Hej!
Kanske finns någon sympatisk tjej som vill teama ihop med mig (?) Så jag provar nu att lägga ut en liten annons här på 'alternativ.nu' då detta forum kan tänkas ha medlemmar som har liknande livssyn och målsättning med sin tillvaro  :)

Lite om mig: Jag bor i en lägenhet i Umeå och har i vår skaffat en enkel liten stuga vid Umeåälven som jag har tänkt att utveckla till året runt boende i framtiden, eller bara använda som sommarstuga. Jag har ett stort odlingsintresse och gillar att tillvarata det som naturen har att ge, det skulle vara en glädje att göra detta tillsammans med någon. För mig är det viktigt att ta hand både kropp och själ och jag uppskattar att äta sund mat även om jag fuskar ibland. Är vid det här laget 41 år gammal, jag känner mig som en blandning av en ung person och en vis man  ;) Jag har en hel del livserfarnhet i ryggen och livet har haft en del tuffa utmaningar att bjuda på. Jag har en strävan att försöka vända saker och ting till något positivt.

Jag har 4 st barn som bor vissa helger hos mig. Mina barn har hunnit bli relativt stora, 12,13,15,17 år gamla. Jag anser mig ha gjort mitt vad gäller att skaffa barn så jag vill träffa en person som valt att leva utan egna barn eller kanske redan har egna.  Jag vill gärna att min partner är mycket sparsam med alkohol eller nykterist. I min dröm så är du både sympatiskt, snäll och ganska söt ;) För att vi ska passa ihop så tror jag att Du uppskattar lugnet och naturen precis som mig. Du kanske är yngre eller runt min egen ålder. Skriv några rader så ser vi vart det kan leda.
Bor i Umeå stad och odlar på en kolonilott, är verksam inom socialt arbete. Jag har kunskaper inom odling och är intresserad av bl.a örtmedicin, hälsokost, natur och meditation. Jag är pappa till 4 st fina barn som bor tidvis hos mig. Framtidsplan är att köpa/bygga en gård och idka självhushållning.

Utloggad Mamsingen

• Forumveteran
  • Antal inlägg: 1440
    • Skåne
SV: Önskar träffa tjejig och snäll livskamrat :)
« Svar #1 skrivet: 08 jul-12 kl 00:58 »
Som snäll, sympatisk och relativt söt och runt, ja om man rundar en bit uppåt, ja så måste jag ju svara ett litet svar i alla fall;)
Dessutom känner jag väl igen mej i att känna sig ung och som en vis, ja inte man då, utan kvinna. Precis så är det.
 En "kloktok" är vad jag blivit med all livserfarenhet!

Helt klart intressant, det du skriver om dej ;)
Om du börjar känna dig lite annorlunda, kan det bero på att du börjar vara dig själv:)

anders50

• Gäst

* Inloggade just nu

* Slumpad tråd

* Nya inlägg

* Nya annonser

* Nya bilder