collapse

Författare Ämne:  Pga av avhöpp säljes trio sussex vit colombia ungdjur Skåne.  (läst 864 gånger)

Utloggad KungTulle

• Forumveteran
  • Antal inlägg: 1024
    • Skåne
    • Mörkmårdens Minigrisar
Nu säljer jag en trio 2 månaders stor sussex vit colombia. En tupp och två hönor.   Finns i Sjöbo, Skåne.

Pris: 300:- för alla.
Mörkmårdens Minigrisar
http://minigrisar.n.nu/
Vi har nordsvenskar, myskankor, minigrisar, katter, sköldpaddor och akvariefiskar.

Utloggad sussex74

• Nykomling
  • Antal inlägg: 7
  • Föder upp höns och kycklingar
    • Skåne
Jag är jätte intresserad om det är stor ras för dvärg har jag redan vad har du för tele nummer själv bor jag söder om hörby du når mig på 0415-40206 eller 0709-703112
Föder upp höns och kycklingar av raserna dvärg kochin i färgen pärlgrå och har även stor sussex i färgen ljus columbia och stor new hampshire och lohman,säljer kycklingar och avelsägg i mån av tillgång.OBS skickar inga ägg

Utloggad sussex74

• Nykomling
    • Skåne
Jag vill köpa dom av dig ,jag läste annonsen lite för snabbt men nu såg jag att det var stor ras,har ni fler hönor kan jag köpa dom också,har ni en tupp till som är jämn gammal vill jag köpa den också.
Ring mig på 0415-40206 eller 0709-703112 mvh Mats
Föder upp höns och kycklingar av raserna dvärg kochin i färgen pärlgrå och har även stor sussex i färgen ljus columbia och stor new hampshire och lohman,säljer kycklingar och avelsägg i mån av tillgång.OBS skickar inga ägg

Utloggad KungTulle

• Forumveteran
    • Skåne
    • Mörkmårdens Minigrisar
Jag vill köpa dom av dig ,jag läste annonsen lite för snabbt men nu såg jag att det var stor ras,har ni fler hönor kan jag köpa dom också,har ni en tupp till som är jämn gammal vill jag köpa den också.
Ring mig på 0415-40206 eller 0709-703112 mvh Mats

Hej Mats har redan två som är intresserade och som ska komma och titta, jag ringer dig någon av de närmaste dagarna om de är kvar. Är du intresserad bara av en sussex  tupp så har jag iofs en tupp över ur denna kullen, samt några ur en 3 veckor yngre kull.
Mörkmårdens Minigrisar
Vi har nordsvenskar, myskankor, minigrisar, katter, sköldpaddor och akvariefiskar.

Utloggad sussex74

• Nykomling
    • Skåne
Nej bara en tupp har jag ingen nytta av skulle vilja ha några hönor också men tack ändå

Utloggad sussex74

• Nykomling
    • Skåne
Vet ni ingen annan som har ljus stor sussex att sälja mvh Mats

Utloggad KungTulle

• Forumveteran
    • Skåne
    • Mörkmårdens Minigrisar
Om du har lite tålamod kan jag säkert ordna fram hönor. Eftersom jag föder upp sussex.  Men problemet är att jag har lång kö just nu både på avelsägg och ungdjur och att den  här trion kom ut på "öppna" marknaden berodde på att en del folk som bokat tupp med ett par hönor hoppat av.  Har visserligen en del folk som bara bokat hönor, men säljer i första hand till de som vill ha tupp också.

Men du får gärna komma ut och titta på avelsdjuren nån dag om du har lust, så du ser vad du eventuellt bokar avkommor från menar jag.
Mörkmårdens Minigrisar

* Inloggade just nu

* Slumpad tråd

* Nya inlägg

* Nya annonser

* Nya bilder

Rohe's himmelrike

Visningar: 55
Postad av: RoHe
i: Byggnader
Rohe's potatisland "

Visningar: 59
Postad av: RoHe