collapse

Författare Ämne:  Gotlandskanin unghanar  (läst 700 gånger)

Utloggad Ylva

• Forumstammis
  • Antal inlägg: 184
  • Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!
    • Uppland
Gotlandskanin unghanar
« skrivet: 15 maj-12 kl 15:08 »
På genbank 425 finns nu ungardjur från två kullar till salu:

Kull 1- född 120407 Mor Runmästarens Enid 425-1014 (svart otter brokig, nr 57 på mean kinship listan, ca 3,5 kg, mycket trevligt temperament) och far Prins Salmiak 618-1111 (svart, nr 38 på mean kinship listan, strax över 3 kilo, trevligt lynne, kelig) . 10 ungar födda. Mycket hanterade och kelade med.  Nu är dess till salu:
2 svarta hanar

Kull2 – född 120418 Mor: Jordbrons Leia, 716-1143, brun sobel siames, Nr 232 på listan, ca 3 kg, livlig, orädd, nyfiken men inte speciellt intresserad av kel. Far: Prins Salmiak. Till salu:
2 svarta hanar

Kaninerna finns i Täby Kyrkby, strax norr om Stockholm. Säljes med genbanksintyg, fotodokumentation och beskrivningsblankett för 300 kr/styck. Hälsningar Ylva mellerudskanin@gotlandskaninen.se 0735/034191
« Senast ändrad: 24 jul-12 kl 14:56 av Ylva »
Medelålders gift trebarnsmor som fyller hus och trädgård med västgötaspets, dalmatin, huskatt, gotlandskaniner, mellerudskaniner och dammråttor!

Utloggad Ylva

• Forumstammis
  • Antal inlägg: 184
  • Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!
    • Uppland
SV: Gotlandskaninungar
« Svar #1 skrivet: 12 jul-12 kl 15:16 »
Puttar för dessa gotlands-ungdomar!  ;)
Medelålders gift trebarnsmor som fyller hus och trädgård med västgötaspets, dalmatin, huskatt, gotlandskaniner, mellerudskaniner och dammråttor!

* Inloggade just nu

* Slumpad tråd

* Nya inlägg

* Nya annonser

* Nya bilder

Här tar man för sig

Visningar: 22
Postad av: Tösen
i: Höns
Lilla Ellen är en av favorithönorna

Visningar: 16
Postad av: Tösen