collapse

Författare Ämne:  Hönor/kycklingar - Hedemora, New Hampshire, Maran, Dv Kochin, mfl  (läst 1392 gånger)

Utloggad fantasi

• Forummedlem
  • Antal inlägg: 24
    • Skåne
Letar efter 1-3 st hönor alternativt kycklingar av några olika raser. Är intresserad av Hedemora, New Hampshire, Maran (svartkoppar), Dvärg Kochin, Wyandotte. Gärna bruna. Bor utanför Malmö men kan tänka mig att köra en bit.
« Senast ändrad: 08 maj-12 kl 16:14 av fantasi »

Utloggad fantasi

• Forummedlem
  • Antal inlägg: 24
    • Skåne
Putt - nu sökes fler raser.

Utloggad CharlottaochJonatan

• Nykomling
  • Antal inlägg: 0
    • Skåne
Är du intresserad av tuppar? Jag har två tuppkycklingar av Hedemora som vi inte kan behålla eftersom vi bor i ett villaområde i Stehag . De är bara tre-fyra veckor gamla så du kan få dem när mamma höna inte vill ta hand om dem mer. Jag vill ju helst att de ska få leva. Har inte något genbanksintyg men väntar på att de vi fick dem av ska få sitt.
Barnfamilj, byggnadsvård, Hedemorahöns, odling

Utloggad Björkbacka gård

• Forummedlem
  • Antal inlägg: 54
  • hönor och saker och en dröm om självhushållning
    • Blekinge
    • Björkbacka
Hej vi har dvärg kockin pärlgrå -blå typ . men vi finns i blekinge om du är intresserad?
det du inte gör idag kan du göra i morgon

Utloggad hönsmor

• Forumstammis
  • Antal inlägg: 121
    • Skåne
    • Välkommen till Hönsen i St.Harrie
Här finns 1 vecka gamla kycklingar, 2 st. Dv.Kochin och 4 st. Hedemora.
Måste ha värmelampa!
Utanför Kävlinge.
Titta gärna in på min hönssida.  ;)

mvh
Marie
Har en underbar make, 3 tonårssöner, Huskatt, Storpudel, Hedemorahöns, Skånska blommehöns, Dv.kochin och 3 st. myskankor. Bor utanför Kävlinge - Skåne http://www.honsenistharrie.n.nu

Utloggad högges521

• Forummedlem
  • Antal inlägg: 83
    • Skåne
Letar efter 1-3 st hönor alternativt kycklingar av några olika raser. Är intresserad av Hedemora, New Hampshire, Maran (svartkoppar), Dvärg Kochin, Wyandotte. Gärna bruna. Bor utanför Malmö men kan tänka mig att köra en bit.

hej!

Har ett kläck den 21:a och där finns ägg från gökfärgad Maran, tvärrandig Plymouth Rock och blandisar (eller renrasiga) där hönan är Araucana och tupp kan vara vad som, till och med Araucana. Bor 30 min från Malmö, lite utanför Löberöd.

Utloggad kalas

• Forumstammis
  • Antal inlägg: 122
Jag har 2 dvärwyandottekycklingar att sälja. De är 8-10 v och en är silversvartrandad och den andra är vit. Båda blir hönor.
Finns utanför Skurup och kostar 130 kr/st.

Utloggad Olofslund

• Nykomling
  • Antal inlägg: 6
    • Skåne
Hej! Vi har i förra veckan lagt in ägg i kläckaren från Kopparfärgad Maran och New Hampshire, så vi kommer att ha kycklingar runt den 15 juni av dessa raser, om du är intresserad. Du kan maila mig eller ringa på 0768-381214. mvh Helene och Lars på Olofslund.

Utloggad AnGu

• Forumveteran
  • Antal inlägg: 403
    • Skåne
    • Hönsgården
Hej , bor också utanför Malmö , har 1,5 vecka gamla dvärg kochin till salu om du är intresserad

* Inloggade just nu

* Slumpad tråd

* Nya inlägg

* Nya annonser

* Nya bilder

me!

Visningar: 19
Postad av: The walking Dead
i: Blandat med Foton
Jag & Platt!

Visningar: 23
Postad av: The walking Dead