OBS! Genom ett missförstånd jag själv råkat ut för så vill jag bara dela med mig av erfarenheten så inte fler hamnar i denna sits. Jag fick hjälp med en transport rätt nyligen. (...) [/b] Kom överens innan ni tar emot hjälpen hur det ska göras, önskas ersättning och då på vilket sätt. Kanske ska man t o m göra ett avtal innan om man vill för säkerhets skull. Men framförallt var tydliga och klara av affären direkt så det är klart och inte tillkommer saker efteråt. PS Inget ont mot de som hjälpte mig, det handlar som sagt om kommunikation och förväntningar som skiljer sig åt.
Superduperbra skrivet . Kontrakt: Blandas ej med andra djur,Bra temperatur i bilen.Làmnas ej utan uppsikt vid ev paus, (djur) Pris: byter gàrna mot plantor, eller klàckàgg.Och referenser : Tidigare fraktat Linkoso och hennes djur.Fler saker?
Vi åker mellan Västerås och Dala-Floda (4-5 mil från både Borlänge och Falun) nästan varje helg. Passerar bl.a. Fagersta och Ludvika.
Jag bor i Hörby och har bil men inget körkort. Bilen borde kunna användas av flera! Rent allmänt, liksom. Det känns onödigt att den bara står...
sträckan jag kör är söndagar söderhamn > stockholm, fredagar stockholm > söderhamn jag kör en kombi med dragkrok väldigt sällan dragkroken andvänds, är oftast ensam i bilen förutom en väska. så om nån vill ha hjälp med transport så åker jag regelbundet. om det nu inte blir nå när det är snöröjningstider
Åker med jämna mellanrum sträckan Markaryd-Halmstad-Göteborg och tillbaka igen Kan hjälpa till att frakta människor/djur eller annat.Maila helst Hälsningar Jessicainfo@jmgtradvard.com
Jeg kjører Nybro,Jönköping,Trollhättan,Uddavalla,Norgetidlig onsdag morgen og har god plass i bilen jeg reiser denne strekningen hver 5 -6 uke.
Åker till/från Falköping 2 gg/månaden så möjlighet transport finns denna sträcka. Ersättning för bensin önskas, i övrigt inget. Åker tidigt på morgonen från gården utanför Grästorp till sjukhuset i Falköping och hem strax efter lunchtid, brukar nästan alltid vara måndagar jag jobbar. Anslutning lämning/hämtning kan därför vara bra så det fungerar smidigt, men det kan vi komma överens om såklart. skicka meddelande här om hjälp önskas. Mvh Vendela
Mellan Hörken med omnejd (Grängesberg, Ludvika, Borlänge. Kopparberg, Örebro) och Stockholm finns mycket efterfrågan om transport ... jag skulle få mycket flera besök, om resan kunde bli billigare - likaväl jag skulle ta mig till storstan oftare.Kör du ofta härute ditåt eller tvärtom och vill ha passagerare, så hör av dig! 0767636612/ Minna
Finns det någon som rör sig mellan Karlshamn och Tingsryd (Yttra Källehult) emellanåt ? så hojta till Skulle behöva skjuts ut till civilasitionen ibland
Söker lastbilschaufförer eller andra bilburna som reser mycket i Sverige.Gäller transport av kartonger (fjäderfän) till/från Borlänge (eller närliggande stad) och sen överallt i resten av sverige (framförallt söderut). Någon/några få gånger per år! Söker även transporthjälp mellan Borlänge-trakten och västra Skåne (tex helsingborg, landskrona, lund, malmö).(Båda riktningarna.)
ÖnskasTransport av flyttlådor (så många du har plats med....) från Västerås till Trelleborg.När som helst, det är ett kontinueligt behov.
Saker som ska flytta, och jag själv är intresserad av transport från skåne till Dalarna lite då och då under sommaren. Öppen för alla förslag!
nån som kör från Pålsboda (utanför Örebro) till Älmhult eller osby, hässleholm, kristianstad eller däromkring?i så fall skulle några marsvin vilja få lift