Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sommar och sol.  (läst 649 gånger)

sommar och hav

• Gästrikland
Sommar och sol.
« skrivet: 11 jan-18 kl 03:05 »
  Hej jag är en ungdomlig kvinna som är 66 år. Är ungdomlig både på insidan som på utsidan ålder är bara en siffra. Jag är intresserad av det mesta .Har allmänna intressen. Vill gärna komma i kontakt med att  prata med någon trevlig kvinna att utbyta tankar om det vardagliga som händer i livet. Eller män med som är seriösa .Jag har mycket humor och är gift kanske jag ska påpeka Var nu inte blyg utan skriv en rad eller två så bliver jag så glad
Sommar och sol .

sommar och hav

• Gästrikland
SV: Sommar och sol.
« Svar #1 skrivet: 11 jan-18 kl 03:08 »
B
  Hej jag är en ungdomlig kvinna som är 66 år. Är ungdomlig både på insidan som på utsidan ålder är bara en siffra. Jag är intresserad av det mesta .Har allmänna intressen. Vill gärna komma i kontakt med att  prata med någon trevlig kvinna att utbyta tankar om det vardagliga som händer i livet. Eller män med som är seriösa .Jag har mycket humor och är gift kanske jag ska påpeka Var nu inte blyg utan skriv en rad eller två så bliver jag så glad
Sommar och sol .

Sommar och sol .

Postat med Alternativ.nu´s app

raymond johansson

• -
« Svar #2 skrivet: 13 jan-18 kl 09:59 »
Sommar och sol .

Postat med Alternativ.nu´s app

raymond johansson

• -
« Svar #3 skrivet: 13 jan-18 kl 10:04 »
Hej du 66 åriga ungdomliga kvinna, jag är en 76 årig ungdomlig ogift man på västkusten.
Jag vill gärna veta vad du menar med allmänna intressen, för om det innefattar mat, hälsa, motion, lite politik, sport så tror jag att vi skulle kunna utbyta lite tankar för ett bättre liv.

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser