Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Rovdjursavisande stängsel, hur snabbt får man utbetalning av länsstyrelsen?  (läst 2335 gånger)

challe:)

  • Inlägg: 188
    • Småland
Hej! Som rubriken lyder hur lång tid har det tagit från slutbesiktning till ni har fått pengarna?
Charlie
Här bor hästar,hund,katter, Blekingeankor, höns:sebright, dv kochin,silkes,lomhann, dorking och ett gäng blandraser!

pettson

  • Inlägg: 130
  • Månskensbonde som gärna vill ha mer tid hemma
    • Skåne
    • www.bodilsbod.se
Första gången tog det lång tid. Det var bara en person på länsstyrelsen som hanterade utbetalningar och han hade lång semester. Dessutom kommer inte pengarna från länsstyrelsen utan från jordbruksverket.
Andra gången gick det snabbare med utbetalningen. Men man måste ut med alla pengar först.
Bor i en glänta i skogen med fru, barn, gotlandsfår, leicesterfår, gökfärgade maranhöns, isbar, blommehöns, pärlhöns & katter.
Meningen med livet är inte vad Du gör för Dig själv. Meningen med livet är vad Du gör för andra!

challe:)

  • Inlägg: 188
    • Småland
Första gången tog det lång tid. Det var bara en person på länsstyrelsen som hanterade utbetalningar och han hade lång semester. Dessutom kommer inte pengarna från länsstyrelsen utan från jordbruksverket.
Andra gången gick det snabbare med utbetalningen. Men man måste ut med alla pengar först.
Tack för svar! Hur lång tid tog det i dagar cirka?
Här bor hästar,hund,katter, Blekingeankor, höns:sebright, dv kochin,silkes,lomhann, dorking och ett gäng blandraser!

Hektor

  • Gäst
Har du kollat så det finns pengar att få?

challe:)

  • Inlägg: 188
    • Småland
Det fanns förra året iaf!
Har du kollat så det finns pengar att få?
Här bor hästar,hund,katter, Blekingeankor, höns:sebright, dv kochin,silkes,lomhann, dorking och ett gäng blandraser!

zeina66

  • Inlägg: 1051
    • Värmland
Jag bor i Värmland, efter att stängslet besiktades & godkändes tog det 2 månader första gången (semestertid) och 3 veckor andra gången (oktober)
Allting går - förutom bebisar och tennsoldater

Ylven

  • Inlägg: 960
  • Ena foten i jorden och andra i datarymden!
    • Småland
    • Min blogg
Jag anmälde till slutbesiktning  i juli fick utbetalt i november tror jag att det var... Kalmar län.
Om får, biodling, småbruk, husrenovering och tankar om världen omkring:

http://ylven.blogspot.com/


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

343 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser