Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  färgamed valnötsskal  (läst 2331 gånger)

Marika Beutler

  • Inlägg: 2
färgamed valnötsskal
« skrivet: 14 sep-17 kl 07:43 »
Hej jag läste ett recept som är skrivet för några år sedan, där står det att man låta garn och skal ligga i kallt vatten några dagar, men skall man inte värma upp det alls...så bra kunde jag detta då..:-)

snowbird

  • Inlägg: 71
  • Taget för 1 vecka sen
    • Lappland
SV: färgamed valnötsskal
« Svar #1 skrivet: 28 apr-18 kl 21:41 »
Du Kan Färga Både Protein och Cellulosa Fibrer ,Betning är inte nödvändig och Färgningen går även att Göra i kallt Vatten under Längre Tider ,☺Fruktens Gröna Hölje Innehåller En Hög Mängd pigment och Tanniner som Passar SärSkilt Bra Till Färgning 😍Dessa TorkaDe Bitar Ger Ljusbruna Till Svarta Toner 😊Lycka Till


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

826 gäster, 3 användare (1 dolda)
von tratt, MickeMård

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser