Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vegansk ekoby med djurfristad  (läst 926 gånger)

zoocialART

• Värmland
Vegansk ekoby med djurfristad
« skrivet: 23 mar-17 kl 21:57 »
Är det någon som är intresserad av att bygga upp en vegansk ekoby med en djurfristad någonstans i Sverige? Hör av dig till zoocialart@gmail.com

dahvii

• Uppland
SV: Vegansk ekoby med djurfristad
« Svar #1 skrivet: 16 maj-17 kl 20:24 »
Ja jag har funderat i samma banor. Är väll kanske inte på rät plats i livet att starta upp nån by nu då jag är sjukskriven och är därmed ganska fast i Stockholmsområdet där jag råkar bo. Men jag drömmer om att bygga hus i växthus och leva i en större kollektivism i Skåne. Att hålla djur med likasinnade veganer vore ju drömmen :)

Näktergalen

• Östergötland
« Svar #2 skrivet: 06 jun-17 kl 18:35 »
Jag funderar ofta över ett sådant ställe. Jag är så frustrerad över djurindustrin och alla människor som bara fortsätter att konsumera animaliska produkter. Har du tänkt dig någon speciell plats i Sverige?

zoocialART

• Värmland
« Svar #3 skrivet: 08 jul-17 kl 23:47 »
Nej inte än. Tankar finns men vill först att vi blir ett par stycken som vill göra detta innan en far iväg i visionsträsket. Jag tänkte skicka in lite ansökningar för att få ihop pengar. Vi kan prata vidare genom mailen zoocialart@gmail.com.

« Svar #4 skrivet: 26 aug-17 kl 08:23 »
Jag vill verkligen jättegärna vara med och starta en djurfristad/ekoby. Dock är jag låst till Skåne så det beror helt på vart det skulle bli.

jennifereast

• Södermanland
« Svar #5 skrivet: 02 okt-17 kl 10:41 »
Jag vill Helst inte aaaallt för långt ifrån sthlm

Postat med Alternativ.nu´s app

zoocialART

• Värmland
« Svar #6 skrivet: 08 okt-17 kl 09:07 »
Vår community hamnar i den del av Sverige där flest driver på och där vi får möjlighet att använda stora areal mark. Vårt projekt går under namnet Djurhamn. Gå med på Facebook. Det kan bli utanför Skåne eller inte allt förvlångt bort från Sthlm om vi vill det. Det beror på oss som driver på.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser