Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Renovera gammal ladugård?  (läst 9953 gånger)

javill

  • Inlägg: 11370
    • Blekinge
    • Glirnashopen
Re:Renovera gammal ladugård?
« Svar #20 skrivet: 09 jan-08 kl 16:12 »
Kolla också så det inte ligger gamla brädor/virke någonstans i uthusen. Här fanns ett brädupplag i ena uthuset när vi flyttade in. Finns fortfarande en del kvar. Perfekt att ha när man sk bygga eller laga något. Visserligen får vi skaffa en del nytt ändå men, alla reglarna till nya hönshuset kunde vi klyva till av egna brädor till exempel.
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

Nypålandetsfru

  • Gäst
Re:Renovera gammal ladugård?
« Svar #21 skrivet: 09 jan-08 kl 18:45 »
vill bara kort inflika att det är en sån vacker gammal
ladugård!
Vill också ha en! :) Hur som helst, lycka till med renoveringen.

lindelou

  • Inlägg: 167
    • -
Re:Renovera gammal ladugård?
« Svar #22 skrivet: 09 jan-08 kl 22:39 »
Tack snälla! Den har varit i släkten sedan 1895 och nu är det min tur att förvalta. Man känner att man gör "vad som helst" men vågar heller inget göra. Nu har jag fått en puff i rätt rikting.Jag har alltid gillat den! De flesta på byn skulle nog säga "riv".Därfär är jag extra glad! Tack åter igen för råd,tips och stöd.
Om jag ställer till med ladugårdsrenoveringsfest,är det någon som är intresserad av att komma? Syd östra värmland.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

511 gäster, 2 användare
xaelanar, Sjul

* Forum

* Om tidningen Åter



- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser