Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Träffa likasinnade  (läst 186 gånger)

Daniel-H

• -
Träffa likasinnade
« skrivet: 30 nov-17 kl 14:21 »
Hejsan alla. Daniel heter jag och är nyligen bosatt i Småland (Älmhult) och söker nu nya människor att umgås med. Jag är andligt intresserad. I böran av det här året så gick jag in i ett uppvaknande och har gjort en ganska intensiv och tuff resa och fått en heldel insikter både om det inre och det yttre. Det skulle vara väldigt spännande och kul att träffa lite liksasinnande personer och diskutera uppvaknandet och ta del av varandras resor, byta kunskaper och erfarenheter med varandra och kanske meditera ihop och tillsammans och utveckla våra förmågor inom det och bli ännu bättre på det :). Men är även öppen för att träffa alla olika typer av människor känner att man kan klicka bra och ha det trevligt och kul ihop fastän man är olika. Som person är jag väldigt öppen och social av mig och gillar möten med människor, ha djupa och intressanta disskusioner om livet och större frågor. Jag gillar det mesta och känner att jag kan hitta på lite vad som helt och känner att det mesta kan vara kul om man trivs i varandras sällskap :)

Postat med Alternativ.nu´s app
« Senast ändrad: 30 nov-17 kl 14:44 av Daniel-H »

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser