Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Hedemorahöns, genbank.  (läst 641 gånger)

Nina W

• Värmland
Värmland Hedemorahöns, genbank.
« skrivet: 07 jan-18 kl 22:36 »
Det är trångt i hönsens husvagn. Därför så säljer jag två höns om någon är intresserad. Dagmar blir 3 år i år, och Anna blir 2 år. Anna har ruvat fram kycklingar men inte Dagmar. Dagmar är en stor, svart höna med lite röda stänk i kragen. Anna är medelstor och har roströd krage. Mina höns har "lagom ruvinstinkt", aldrig någon som envisas med att tomruva och dom är duktiga mödrar. Jag har aldrig varit med om att någon blivit hackkyckling eller höna utan alla håller sams. Ett vackert och vänligt men vaksamt gäng. Pris 200 kr för de två, inkl genbanksintyg.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Hedemorahöns, genbank.
« Svar #1 skrivet: 14 jan-18 kl 00:26 »
Vart finns dom?
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser