Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Flasklammet Jäääsper!  (läst 733 gånger)

Vonne

  • Inlägg: 25
    • -
Flasklammet Jäääsper!
« skrivet: 15 jun-12 kl 19:29 »
 ;D Jag är så glad men samtidigt ledsen men mest glad.  ;D Glad för min skull men allra mest för Jääspers skull.
Jäääsper kom till mig ett dygn gammal och mkt mkt mindre än de andra lammen och bortstött av sin mor. Född fredagen 13:e april, bara det är ju skrämmande.
Han har i alla fall vuxit upp hos mig med mina hundar, höns och kanin. Hängt med på promenader och till och med på en liten husvagnssemester.  8)
Hur som helst så var Jäääspers framtid väldigt osäker  ???, slaktlamm var väl det troligaste men det är nu solens strålar börjar skina på oss.  8)
Han, lilla goa Jäääsper fick komma till en 4H-gård där det finns 2 vuxna tackor, massa hästar, gris och framför allt människor som han tycker så
mkt om. Jag är överlycklig och så även Jäääppe.  ;D ;D ;D ;D
Jag saknar honom väldigt mkt men det är lite skönt att kunna ställa ner blommorna på marken igen, ha dörren öppen hela tiden och mattor på golvet.
Det har varit en härlig upplevelse och så skönt att det gick som det gick.
Vill tacka alla för svar på mina frågor  :-* däribland Trollmor som besitter så mkt kunskap. Skönt att du och alla andra finns!
Kram på er i det vackra vädret!
Vad vore livet utan våra djur???


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

497 gäster, 3 användare (1 dolda)
Berberis, Westerbergarn

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser