Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  gässlingar  (läst 1910 gånger)

ratjacks

  • Inlägg: 73
    • Rat Jack's kennel
gässlingar
« skrivet: 19 maj-06 kl 08:41 »
 ;D idag är jag jätte lycklig för jag såg två små dunbollar under min ölands hona , började nästan miströsta efter 34 dagar hoppas fler har kläckts i kväll när jag kommer hem efter jobb. hon låg på 12 ägg så det skall väl komma några fler.  ;D ;D ;D

Göran
Gutefår,ölandsgäss,linderödsgrisar  samt Nordsvensk och uppfödare av Parson Russell Terriers

Lena A

  • Inlägg: 1598
Re:gässlingar
« Svar #1 skrivet: 19 maj-06 kl 20:53 »
Grattis till gässlingarna  ;D ;D

Håll oss underrättade om hur många det blir och hur det går för dem  ;)

ratjacks

  • Inlägg: 73
    • Rat Jack's kennel
Re:gässlingar
« Svar #2 skrivet: 26 maj-06 kl 14:22 »
En har försvunnit och är väl i himlen, en lyckades inte ta sig ut och var död , resten av äggen var att jämföra med skarpladdade illaluktande saker, en finns kvar och verkar att frodas och övervakas mycket av mamma o pappa är nummera döpt till junior och hoppas att han/hon klarar sig.

Göran   ;D
Gutefår,ölandsgäss,linderödsgrisar  samt Nordsvensk och uppfödare av Parson Russell Terriers


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

807 gäster, 2 användare (1 dolda)
Be

* Forum

* Om tidningen Åter



- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser