Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kitty & jag......  (läst 998 gånger)

**Sofielund**

  • Inlägg: 513
    • Västergötland
    • ***Sofielund***
kitty & jag......
« skrivet: 04 nov-07 kl 16:16 »
va ute i trädgården i två timmar
jag räfsade löv o hon satt på en gren i äppelträdet o spanade på de andra hönsen. ;D

jag gick in o kokade lite te o kitty satt kvaro väntade men när jag kom ut igen såg jag att hon hoppat  ner o satt lungt o fint i rabatten.

glad blev jag att hon vågade själv gick in för att hämta mitt te :D

då hände något förskräckligt.  :o nästan alla 15 hönso tuppar va som hökar på henne släppte koppen sprang ut barfota för att rädda henne.

lyckligtvis hann jag i tid hua mig kunde gått riktigt illa.

så nu är hon inne igen o springer efter en hela tiden

just nu när jag skriver sitter hon  på min axel ;D

varför ska dom vara så elaka ???  >:(???
Älskar djur över allt annat även om jag har allergi. har jag Hund, höns, Ankor & katter

Taggis

  • Inlägg: 990
  • vänner
Re:kitty & jag......
« Svar #1 skrivet: 04 nov-07 kl 18:35 »
Dom kan vara riktigt sura & elaka emellanåt  :P.Har själv en liten höna som vi tagit hand om sen hon var helt ny ,Knytet , :-*& jag är själv lite orolig för hur det ska gå med dom andra hönsen & henne, har bara haft henne ute när jag varit med.Så hon bor fortfarande inne hos oss & ett tag till.
Bor på landet med man & barn samt katter,hund,höns,ankor,får

CatrinPlommon

  • Inlägg: 299
  • singdudeldej!
    • Uppland
    • www.catrinplommon.blogspot.com
Re:kitty & jag......
« Svar #2 skrivet: 05 nov-07 kl 16:35 »
som sagt, dom kan vara riktigt elaka mot nya medlemmar. Extra svårt är det när man sätter in 1 ensam, är det flera nya brukar det gå lite bättre. Som det är nu så har dom ju bara Kitty att hacka på...
4-barns mamma som älskar djur och livet på landet. Ägare till 3hundar, 3 katter, 2 kaniner,4 tuppar, 11 hönor, 3 leopardgeckos, akvariefiskar, vandrande pinnar och fodersyrsor...


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

728 gäster, 2 användare
Be, lillatorpet

* Forum

* Om tidningen Åter



- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser