Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hjälp till att komma igång med hundavdelningen i Handboken.  (läst 12803 gånger)

Trollmor

  • Inlägg: 10686
  • Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: Hjälp till att komma igång med hundavdelningen i Handboken.
« Svar #20 skrivet: 26 maj-12 kl 17:40 »
Jag har funderat på att göra en video på youtube om hur man gör de vanligaste sakerna i wikin. ... Skulle det vara något?
Säkert, men inte för mig.  Tar 10 minuter att få hem 1 minut film - och jag kan inte spara den.  Annat medium som alternativ?  En serie med bilder och förklarande text?  Eller bara text?  Vilket är enklast att göra för dig?
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Unna

  • Inlägg: 14
    • Västergötland
SV: Hjälp till att komma igång med hundavdelningen i Handboken.
« Svar #21 skrivet: 27 maj-12 kl 17:47 »
Här är en till!  :D  Och jag vill väldigt gärna vara med er andra och "leka", så länge jag får!  :)
Hela livet är en lek  ;)

//Ingela
Det är tur att en ä som en ä, när en inte ble som en sulle :-)

khaleesi

  • Inlägg: 1
    • -
SV: Hjälp till att komma igång med hundavdelningen i Handboken.
« Svar #22 skrivet: 04 aug-12 kl 23:35 »
Vad bra ni har skrivit om hundar, valpar, uppfostran och träning i Handboken!  Fint jobbat :)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

445 gäster, 4 användare (1 dolda)
Garaban, ärt, eremit1

* Forum

* Om tidningen Åter



- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser