Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bostad sökes - Insjön/Leksand  (läst 312 gånger)

Grow2Tall

• Värmland
Bostad sökes - Insjön/Leksand
« skrivet: 10 jan-17 kl 22:06 »
Hallå!

Jag och min flickvän söker en liten bostad att hyra till sommaren och framöver. Vi studerar båda på samma ort och söker en mindre bostad, lägenhet, stuga eller dylikt. Jag studerar trähantverk vid Sätergläntan medan flickvännen vill läsa keramik vid Leksands folkhögskola.

Om ni har frågor eller har något passande så hör av er på ett pm.

Mvh
Johannes och Carolina

Grow2Tall

• Värmland
SV: Bostad sökes - Insjön/Leksand
« Svar #1 skrivet: 30 okt-17 kl 21:43 »
Så där ja, nu är det dags att söka en bostad för heltidsboende. Vi har bestämt oss för att stanna kvar här i dalarna och skulle vilja hyra en stuga med lite odlingsmark här i krokarna, gärna nära till busshållplats.
Jag kommer att starta upp ett eget företag medans fästmön studerar keramik. Vi vill också hålla på med odling och sälja lite närproducerat.

Hej svejs!

Grow2Tall

• Värmland
SV: Bostad sökes - Insjön/Leksand
« Svar #2 skrivet: 14 nov-17 kl 21:37 »
Någon som känner till någon liten stuga/torp som går att hyra? Alla förslag är välkomna! :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

372 gäster, 13 användare (2 dolda)
wadsbro, Luffsen, Askys, ibrawan, kloge74, ärt, ville79, Didde, Torparparet, Palle500, eskil74

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser