Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bilder på Aronia buske och bär  (läst 8624 gånger)

Gilbert

  • Gäst
SV: Bilder på Aronia buske och bär
« Svar #20 skrivet: 30 okt-15 kl 08:19 »
Plantorna är redan betalda av de syltburkar jag sålt på några marknader. Tar 60 SEK för en 350g honungsburk med Aroniasylt nettovinkt +300g (307-315g). Egen etikett med bild.



« Senast ändrad: 30 okt-15 kl 08:29 av Gilbert »

Gilbert

  • Gäst
SV: Bilder på Aronia buske och bär
« Svar #21 skrivet: 30 okt-15 kl 13:10 »
Inser ni att jag behöver terapi av något slag!!

Ett gäng Astrar fick flytta så att jag fick plats med Aronia buskarna.

30 kr lappen har jag tagit bort så att prislappen 149 SEK syns ifall att någon nyfiken granne skulle bli närgången. 😜

Gilbert

  • Gäst
SV: Bilder på Aronia buske och bär
« Svar #22 skrivet: 02 jun-16 kl 21:44 »
Har gått igenom Aronia buskarna där jag brukar plocka bär och det ser ut att bli rekord för bär på dessa buskar. Massor med blommklasar som kan bli massor av bär.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

447 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser