Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Samlingssida för avelsägg V2  (läst 1208 gånger)

newinthegame

  • Inlägg: 34
    • Uppland
Samlingssida för avelsägg V2
« skrivet: 12 maj-15 kl 20:42 »
Jag håller på och bygger upp en samlinssida för avelsägg. Började för ett år sen. Men lade ner den då modellen blev för omständig. Projektet har legat på is fram tills nu. Nu har jag fått ordning på det mesta. Tanken är att det ska finnas en sida som samlar alla olika raser på en sida för att man på så sätt ska slippa sitta och leta i timmar innan man hittar sina önskade ägg.

Tanken är att den ska fungera enl följande: Du gör din beställnig på min sida. Jag skickar vidare den till en uppfödare som skickar hem äggen direkt till dig.

Kommer använda ett par uppfödare till varje ras för att på så sätt försöka se till att det alltid finns tillgång. Har klart med ett par uppfödare av vaktlar. Är du intresserad av att vara leverantör kan du gärna skicka ett mail till mig.

Tänkte börja mjukstarta med vaktlar då det var i jakten på dessa som jag upptäckte hur krångligt det var att hitta de ägg man ville ha.

Just nu går det att köpa fläskvaktel, vanlig japansk, samt rotkopf. Men kommer utöka med flera allt eftersom.

Gå jätte gärna in på sidan och kom med förslag på förbättringar. Tänkte prova den nån månad. Om inget intresse finns lägger jag ner den. Målet är att jag ska ha 30 st registrerade användare efter en månad annars tas den bort.

Adressen till sidan är: http://avelsagg.site90.com/



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

606 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser