Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Annonsera GRATIS-sälj ditt överskott  (läst 1859 gånger)

skaane

  • Inlägg: 15
Annonsera GRATIS-sälj ditt överskott
« skrivet: 11 jun-09 kl 20:42 »
Hemodlat.se är ett gratis annonsforum där du som privatperson kan köpa, sälja, byta eller bortskänka ett överskott på frukt, grönsaker, växter, plantor, knölar, lökar och fröer, samt ägg och honung.
 
Önskar du att du kunde förvandla ditt överskott av plommon, till potatis, eller kanske till och med lite pengar? Använd denna sida för att hitta grannar eller andra att byta med, eller kanske sälja ditt överskott till. Även om du inte har en trädgård, är Hemodlat.se din plats på nätet för att hitta lokalt odlad mat eller växter nära dig.

 :D
« Senast ändrad: 11 jun-09 kl 20:52 av skaane »

idalinda

  • Inlägg: 86
SV: Annonsera GRATIS-sälj ditt överskott
« Svar #1 skrivet: 12 jun-09 kl 13:32 »
toppen, hoppas att alla börja annonsera när det är dax.

Det vore underbart att sidan skulle komma igång ordentligt.

Vem står bakom den ?

bladhis

  • Inlägg: 365
    • Västergötland
    • www.prastakvarna.se
SV: Annonsera GRATIS-sälj ditt överskott
« Svar #2 skrivet: 12 jun-09 kl 14:15 »
Toppen, testade att lägga ut min honung direkt, vi får se vad som händer... Som sagt en mycket bra ide!!

/Bladh

fishyerik

  • Inlägg: 995
    • Uppland
SV: Annonsera GRATIS-sälj ditt överskott
« Svar #3 skrivet: 13 jun-09 kl 11:16 »
Mycket intressant, precis som idalina frågar skulle jag också vilja veta vem som står bakom sajten, den är lite anonym. Men visst det är snygg design, och man kanske inte ska skåda skänkt häst i munnen :) 
Kött är delar av djur!

Oftast gott och alltid näringsrikt!

Micki o Molly

  • Inlägg: 317
    • -
SV: Annonsera GRATIS-sälj ditt överskott
« Svar #4 skrivet: 13 jun-09 kl 20:37 »
- Hoppas dä int ä Kronolle,,,,,,,,, ::)
Fd gardneraholic i perioder med tilltagande ointresse för andra saker på grund av "brukandet ",men NU fast i grävträsket. Gått igenom ett flertal stadier, från plåttriga rabatter, till att försöka odla så underhållsfritt som möjligt. Blandar hejvilt med permacultur, öppen jord. täckodling i rader.

idalinda

  • Inlägg: 86
SV: Annonsera GRATIS-sälj ditt överskott
« Svar #5 skrivet: 15 jun-09 kl 18:11 »
Jag skulle kunna sprida infot om sidan till flera andra sidor på nätet, men jag vill gärna veta lite mer om sidan innan !

Skågedalen

  • Inlägg: 454
    • -
SV: Annonsera GRATIS-sälj ditt överskott
« Svar #6 skrivet: 15 jun-09 kl 18:44 »
hmm mja.. det känns lite lurgit.. själv använder jag mig sällan av siter där det enkelt och klart går att se vem som står bakom den och hur man får kontakt med denne.. inte bara en epost adress... men men bra initiativ iaf :)
Lämnade gården för 5 år sedan på grund av anledningar, längtar tillbaka men får bli när livet tillåter det igen.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

798 gäster, 2 användare
von tratt, Anders Flix

* Forum

* Om tidningen Åter



- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser