Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Plats för vagnsbygge och tillfälligt boende  (läst 173 gånger)

Echstoff

• Småland
Värmland Plats för vagnsbygge och tillfälligt boende
« skrivet: 09 nov-17 kl 17:44 »
Hej!

Söker plats att bygga vagn på och gärna ett rum att bo i medans jag gör de. För tillfället står vagnsgrunden utanför Molkom hos en vän men jag känner den lilla stugan är för trång för så många som bor där just nu så vill gärna ha ett annat hem tills mitt lilla flyttbara hem är färdigbyggt. :)

Hjälper gärna till med vardagssysslorna med hem och omkring!
Vi kan komma överens om en bra hyra.

Söker runt Molkom trakterna för tillfället men är öppen för flera lösningar om de känns Rätt. :)

Värme och Glädje
Emma
« Senast ändrad: 09 nov-17 kl 17:55 av Echstoff »

Lise

• Agronom och keramiker
    • Värmland
SV: Plats för vagnsbygge och tillfälligt boende
« Svar #1 skrivet: 10 nov-17 kl 10:18 »
Hej!
Jag har nog det perfekta utrymmet för vagnsbygge vintertid. En isolerat stor verkstad med gjutet golv med värmeslingor i (uppvärmningsbar till önskat temperatur alltså). Stor vikport ca 3,5 x 3,5 meter gör det enkelt att köra in och ut. El finnes. och golvytan är väl ca 6,5 x 12 meter. Uppvärmning med ved.
Har också lediga rum i huset. 3300 kr i kallhyra för verkstan och ett rum med tillgång till delat bad/kök, tvättmaskin.  Värmen kan betalas med antingen cash eller vedkapningsarbete.
En dryg mil norr om Säffle.
På lite längre sikt har jag andra planer för utrymmena så det är enbart en tillfällig hyresgäst som är av intresse. Om du är fattig men händig kan vi ev diskutera annan hyreslösning.

Dela detta:

* Inloggade just nu

371 gäster, 14 användare (4 dolda)
tulsi, busholle, WP, countzero, Riskan, Stengrim, Kulkuri, Långöra, Hakanander, Idd

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser