Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Hannar Stora Silver och NZR sökes  (läst 427 gånger)

Silverback

• Östergötland
Östergötland Hannar Stora Silver och NZR sökes
« skrivet: 10 aug-16 kl 17:53 »
Åker Örebro Göteborg samt Örebro Stockholm varannan vecka så jag kan hämta upp djuren...håller annars till i Östergötland/Motala.

Är ute efter renrasiga djur från produktionslinjer med framförallt snabb tillväxt och genuin nedärvning av rastypiska drag

Jegeråsen

• Västergötland
    • Jegeråsen
SV: Hannar Stora Silver och NZR sökes
« Svar #1 skrivet: 14 nov-17 kl 10:14 »
Jag har två Stora silver (svarta) hanar just nu från två olika kullar. De har haft riktigt bra tillväxt, vägde strax under två kg vid åtta veckors ålder. Jag avlar på produktionsegenskaper. Efter rasrena föräldrar, pappan med full stamtavla och mammorna efter föräldrar som importerats från Tyskland och Danmark för just produktion. Fås med härstamningsbevis. Bor söder om Kungsbacka och kan tas med till Göteborg.

Dela detta:

* Inloggade just nu

380 gäster, 15 användare (5 dolda)
tulsi, busholle, WP, countzero, Riskan, Stengrim, Kulkuri, Långöra, Hakanander, Idd

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser