Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bultpistol - beskrivning  (läst 2364 gånger)

vallhunden

  • Inlägg: 3009
    • Västergötland
Bultpistol - beskrivning
« skrivet: 03 mar-14 kl 19:10 »
Jag kom på att jag inte har gjort rent min bultpistol efter användandet i somras. Så jag gjorde det ikväll... :o
Och trots att jag var noga med att lägga alla delarna i ordning på bordet, så fick jag inte ihop den igen... >:D

Är det någon som har en beskrivning på i vilken ordning man sätter ihop den. Den beskrivningen som följer med är på tyska >:D och inga bilder...
Kvinna som bor själv på landet med ett 30-tal tackor (Gotlandsfår) och 3 Border Collies.

Xoot

  • Gäst
SV: Bultpistol - beskrivning
« Svar #1 skrivet: 03 mar-14 kl 20:46 »
Är det den gamla hederliga man delar på mitten eller den nya med handtag på sidan?

vallhunden

  • Inlägg: 3009
    • Västergötland
SV: Bultpistol - beskrivning
« Svar #2 skrivet: 04 mar-14 kl 09:24 »
Ny, handtag på sidan. Jag skruvade loss båda ändarna och sen trilade en lång grej ut + en spiralfjäder och en gummihylsa. Det är den långa grejen + fjäder och gummihylsa som jag inte får in på rätt sätt...
Kvinna som bor själv på landet med ett 30-tal tackor (Gotlandsfår) och 3 Border Collies.


 

vallhunden

  • Inlägg: 3009
    • Västergötland
SV: Bultpistol - beskrivning
« Svar #4 skrivet: 04 mar-14 kl 10:12 »
Tack för hjälpen!!
Nu fick jag ihop den ;D ;D ;D
Kvinna som bor själv på landet med ett 30-tal tackor (Gotlandsfår) och 3 Border Collies.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

752 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser