Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Gård med oändliga möjligheter till odling och djurhållning till salu  (läst 439 gånger)

Rajka

• Skåne
Håller på att bli riktigt ledsen - ska det här stället verkligen säljas som fritidshus?!?
En av Skånes få kvarvarande icke-avstyckade gårdar, enskild belägen vid återvändsgränd (men ändå på cykelavstånd till Röstånga), 17 ha åker/bete, 17 ha skog, möjlighet att arrendera ca 25 ha bete till i direkt angränsande naturreservat, jättefint boningshus, många lämpliga byggnader för olika former av djurhållning, verkstad etc., diverse lantbruksmaskiner kan ingå. Säljes helst till någon som verkligen vill använda gården! Sprid gärna!
För mer info se annonsen på http://www.skanegardar.se/fastigheter/langarods-gard-565/
PM för mer info funkar också.

Benjamin Silvén

• Skåne
En gammal tjejkompis till mig har växt upp i det huset  :)

peterm

• Skåne
Det verkar vara något fel med annonsen, fungerar inte att trycke "Alla bilder" eller "Karta", den laddar bara samma sida igen. Och att man behöver registrera sig med namn, email och mobilnummer för att ladda hem prospekt/pdf förstår jag inte. Finns det en annan länk där man kan ladda ner införmationen ?

Rajka

• Skåne
Har själv inga problem med sidan men så är det ju i datorernas värld. Tror inte jag får lägga upp prospektet här men det är nog okej att jag skickar det till dig som PM.

Rajka

• Skåne
Benjamin - blir ju nyfiken, när var det din tjejkompis bodde i huset?

peterm

• Skåne
Fungerar nu med Chrome, det var nog Firefox som var problemet innan.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser