Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker enkelt boende mellersta/nordöstra Skåne  (läst 338 gånger)

SandraSol

• Skåne
Söker enkelt boende mellersta/nordöstra Skåne
« skrivet: 08 maj-17 kl 16:12 »
Hej alla glada,

Jag heter Sandra, 29 år ung. Bor just nu i Malmö men vill verkligen ta mig ut på landet. Ut i skog, mark och odling. Till lugnet och tystnaden.
Ett litet minikollektiv, en del på en mark eller en del i ett hus, vagn, husvagn, fritidshus m.m. Ser gärna att jag kan bo där i några månader.
Jag gick med i Sösdala Sambruket i Ankhult och Klockaregården i Norra Mellby. Det är ett gäng odlingsfantaster som startat upp det för odling och bygg på olika vis och med tiden ska det bli så att det går att stå med vagn.

Lite om mig:
Jag är lugn, skötsam, glad och närvarande som person. Tycker om att ha det rent och prydligt om mig. Jag är kreativ med mina smycken som jag gör av makrame och lera och står och säljer på några marknader om året. Går även en frigörande dans utbildning och håller dans i Hörby. Tycker om att laga god mat, röra på mig och umgås med fina människor. Att vara ute och plocka örter och göra te och äta på olika vis är av stort intresse.

Gick in i den berömda väggen i början av året. Inte så konstigt att det blev så med tanke på hur jag levt de senaste åren. Nu är jag snarare tacksam över att det hände. Jag har varit sjukskriven i 2 månade och ska snart in i arbetsförmedlings karusellen, kommer att få bidrag, så då vill jag dra ner på min standard rejält. Nybliven tidsmiljonär som jag är och ser till mina behov så är det viktigt för mig vart jag lägger min energi. Och den vill jag lägga på att lära mig mer om odling, lära mig spela instrument, möta nya människor och platser och massa annat fint!

Jag bidrar gärna med min kraft till att hjälpa till på olika vis med: Odling, trädgård, matning av djur, barnpassning och massa annat som kan behövas hjälp med.

Söker ett enkelt och billigt boende antingen i del av hus, vagn, husvagn eller annat. I en del av en gård, eller på en del av en mark.
Har även en katt som gärna skulle vilja följa med mig om det finns utrymme till det.

Låter jag som en person som skulle passa in så hör gärna av dig.
Ha en fin dag allesamman!

Kram
Sandra, 0722883464

« Senast ändrad: 08 maj-17 kl 19:38 av SandraSol »

BusMarie

• Skåne
SV: Söker enkelt boende mellersta/nordöstra Skåne
« Svar #1 skrivet: 17 jun-17 kl 10:16 »
Hej Sandra,

Hur låter Bus i Hörby, hästgård, sju katter, en hund, höns och kycklingar? Jag har själv utmattningssyndrom efter utbrändhet och sökte mig till landet. Alltid roligare med sällskap! Finns du på Facebook kan vi fortsätta på Messenger?

Marie Bajnoci

tuppenalf

• Skåne
SV: Söker enkelt boende mellersta/nordöstra Skåne
« Svar #2 skrivet: 19 jun-17 kl 12:26 »
Hej Sandra! Vi har ett enkelt boende i nordöstra Skåne, nära Broby och Glimminge. Du är Välkommen att höra av dig på tel 0738549258

Dela detta:

* Inloggade just nu

158 gäster, 2 användare
Håkan B, Vildmannen

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser